چری تیگو ۷؛ یک کراس اوور از یک کمپانی چینیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی چری تیگو ۷

خودروهای چینی در چند سال گذشته در بازار خودرویی ایران خود را به صورت خوبی معرفی کرده اند و می شود گفت در ایران از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار هستند. چری تیگو ۷ یکی از این خودروهای چینی پرطرفدار در بین مردم است که می توان آن را جزء محصولات پرفروش خودروهای چینی در ایران دانست.

حال بسیاری برایشان این سوال پیش می آید که چرا با وجود اینکه تیگو ۷ خودرویی چینی است، ولی در ایران و دنیا طرفداران زیادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دیگر خودروسازی های چینی مانند قبل فعالیت نمی کنند و سعی کرده اند در تولید محصولات خود از کشورهای اروپایی کمک بگیرند تا خودرویی با کیفیت تولید کنند.

تیم خودرویی تکامگ امروز یک کراس اوور چینی پرطرفدار در ایران را بررسی می کند و امیدوار است این مطلب برای شما مفید واقع شود.

چری
بررسی چری تیگو ۷
حتماً بخوانید: سیتروئن C3 یک هاچ بک درون شهری

طراحی بدنه چری تیگو ۷

دیگر ما در چری تیگو ۷ شاهد یک طراحی اختصاصی چینی نیستیم و می توانیم در نگاهی به چری نفوذ طراحی خودروهای کره ای را ببینیم. در نگاه به جلوی این خودرو متوجه تقلید از سورنتو می شویم و می توان همین موضوع را در پشت ماشین دنبال کرد و به تقلید از توسان نسل جدید دست یافت.

شاید بسیاری بگویند که این خودرو تشابه های بسیاری با خودروهای کره ای دارد. باید گفت یک تقلید خوب بهتر از یک طرح بد است.

ولی در کل شاهد یه طراحی جذاب و زیبا از چری تیگو ۷ هستیم و می توانیم ظاهر این خودرو را با خودروهای ژاپنی و کره ای مقایسه کنیم و به یک جمع بندی خوبی برسیم.

چری
بررسی چری تیگو ۷
حتماً بخوانید: هایما S7؛ کراس اووری که ایران خودرو دست به مونتاژ آن زد

امکانات رفاهی تیگو ۷

با وجود اینکه خودروی تیگو ۷ یک خودروی چینی است، ولی می توان امکانات رفاهی مناسبی را از آن دریافت کرد. امکاناتی چون سقف پانورامیک، گرمکن صندلی، صندلی برقی راننده، حالت اسپرت و اکونومیک، صفحه نمایش دیجیتال کیلومتر و دوربین ۳۶۰ درجه از مواردی هستند که در این خود بیشتر به چشم می خورند.

چری
بررسی چری تیگو ۷
حتماً بخوانید: بررسی مشخصات چری آریزو ۶

کابین و سواری

کابین تیگو ۷ یک کابین جادار و راحت است و می توان از آن به عنوان یک ماشین خانواده استفاده های لازم را برد.

کیفیت متریال استفاده شده در کابین خوب است و توقع یک خودروی باکیفیت را برای سرنشینان خود بر آورده می کند.

سواری این خودرو بسیار نرم است و شما می توانید شتاب خوبی را در این خودرو تجربه کنید. جالب است بدانید که عایق بندی اتاق چری تیگو ۷ بسیار خوب است و شما در حین رانندگی کمتر صدایی را داخل کابین از اطراف خود حس می کنید.

چری
بررسی چری تیگو ۷
حتماً بخوانید: لیفان x70 یک کراس اوور چینی

رقیب ها

توسان ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵، اسپورتیچ ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶، سوزوکی گرند ویتارا و نیسان جوک از رقبای این خودرو محسوب می شوند. باید بگوییم تمامی این خودروهای رقیب دست دوم هستند و از شرایط خوبی بر خوردار نیستند. بهترین انتخاب برای شما می تواند چری تیگو ۷ باشد، البته باید توجه داشته که اگر شما خودروهای رقیب کم کارکرد و تمیز پیدا کردید حتماً آن ها خریداری کنید.

چری

حتماً بخوانید: نیسان جوک یک کراس اوور جذاب ژاپنی برای یک انتخاب خودروی درون شهری

ارزش خرید

کمی باید تفکراتمان را نسبت به صنعت چین عوض کنیم و آن گارد همیشگی خود را نسبت به خودروهای آن ها کم کنیم. در کل تیم خودرویی ما مورد خاصی از این خودرو ندیده و می شود تا حدی به چری تیگو ۷ اعتماد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }