آیا نسل چهارم بنز C کلاس در ایران ارزش خرید دارد؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

بنز C کلاس

کمپانی مرسدس بنز برای اینکه بتواند مشتری بیشتری را در جهان جذب صنعت خود کند خودروهایی با قیمت های اقتصادی را روانه بازار کرد. یکی از خودروهای بنز که از این موضوع پیروی می کند، بنز کلاس C است. می شود گفت بنز C کلاس آمده است تا همه ی عشاق بنز را به آرزوی خود برساند و هر فردی در هر جایگاهی که هست و دوست دارد یک خودروی اسپرت آلمانی داشته باشند را به آرزوی خود برساند.

 بنز کلاس Cطراحی ظاهری

بنز C تا کنون پنج نسل از آن رونمایی شده است که نسل آخر آن در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد. از نسل چهارم این خودرو ما شاهد این بودیم که بنز C کلاس از برادران بزرگ خود در طراحی ظاهری به شدپ پیروی می کند.

خطوط طراحی این نسل با نسل قبلی بسیار متفاوت شده است و می شود گفت بنز کلاس C یک خودروی نیمه لوکس محسوب می شود و طراحی بدنه آن می تواند برای هر فردی در هر سن و جنسیتی جذاب باشد.

دیگر در نسل چهارم بنز C شاهد چراغ های تیز و مثلثی شکل نیستیم و می شود آرامشی را در طراحی و شکل چراغ حس کرد. البته هنوز جلد واقعی چراغ های این نسل عوض نشده است و می شود یک حس اسپرت بودن را از طراحی آن ها متوجه شد.

در نمای جانبی کلاس C می شود خطوط حجمی معروف شاهزاده بنز کلاس S را مشاهده کرد. اگر بخواهیم به طراحی نسل چهارم بنز C صفتی بدهیم، باید بگوییم نوه ی کلاس S یا بچه کلاس E می تواند بهترین صفت و بر چسب برای این خودرو باشد.

 بنز کلاس C

امکانات رفاهی

دیگر در این سری از بنز C خبر از امکانات رفاهی محدود نیست و شما شاهد یک لوکس گرایی در آپشن های این خودرو هستیم. باید بگوییم پیشرفت امکانات ایمنی این خودرو نسبت به نسل قبلی خود بسیار چشمگیر بوده است.

ببینید هر زمان که شما کد C را در محصولات بنز مشاهد کردید، مطمئن باشید که شما با انبوهی از امکانات رفاهی متنوع روبرو نیستید و حتماً شما نقصی در آپشن های این کلاس مشاهده خواهید کرد.

در کل آپشن های کلاس C نسل چهارم می تواند آرزوی شما برای داشتن یک خودروی نیمه لوکس برآورده کند.

 بنز کلاس Cکابین و سواری

کابین هم همانند آپشن و طراحی ظاهری دچار تحولات بسیار عظیمی شده است و می شود عطر و بوی یک خودروی نیمه لوکس را از قطعات کرومی، طرح چوب، قطعات پیانویی، فیبر کربن و چرم اسنتشاق کرد.

سواری بنز C همیشه به دلیل ذات اسپرت خود کمی خشک است. البته باید بگوییم که پنج حالت رانندگی مختلف می تواند به شما سواری های متفاوتی حین رانندگی بدهد.

رقیب

متأسفانه رقیبان این خودرو در کشورمان بی ام و ۵۳۰i، بنز کلاس E و بی ام و سری ۷ هستند.

mercedes benz c classارزش خرید

بنز C یک خودروی اقتصادی آلمانی است، ولی در ایران به دلیل واردات محدود و مسائل این چنینی یک خودروی لوکس محسوب می شود. پس ارزش این خودرو با قیمت گذاری کشورمان بسیار پایین است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }