لکسوس es350، هنگام خرید و فروش لکسوس ای اس ۳۵۰ به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

لکسوس es350

قیمت لکسوس es350: شروع از ۸۰۰ میلیون به بالا

تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۰

امروز ما در مورد سدانی صحبت می کنیم که شروع قیمتش از ۸۰۰ میلیون تومان به بالا است. یک خودوری سدان ژاپنی که حدود ۱۰ سال از تولیدش می گذرد برای چی قیمتش اینقدر بالا است؟ نکته این مطلب در همین سوال نهفته است و تیم ما امروز به دنبال پاسخ به این سوال رفته است.

لکسوس es350

طراحی ظاهری لکسوس es350

این خودرو نسل پنجم سری es که بعد از آن دو نسل دیگر هم توسط کمپانی لکسوس به بازار خودرویی جهان معرفی شده است. پس شما با خودرویی نسبتاً قدیمی سر و کار دارید و نباید از آن توقع یک طراحی بروز را داشته باشید. باید گفت لکسوس es350 در زمان خود از یک طراحی بسیار جذاب برخوردار بوده است و می شود گفت که هنوز هم طراحی آن زیبا و دلنشین است.

شما در جلوی این خودرو شاهد چراغ های تیز، جلوپنجره ی کرومی و یک سپر ساده و شکیل هستید و در نمای عقبی این خودرو شاهد چراغ های مستطیلی شکل و یک صندوق عقب عضلانی هستید. در نمای جانبی هم می شود به طراحی بسیار ساده و شکیل بدنه اشاره کرد.

حتماً بخوانید: لکسوس ES نسل هفتم؛ سدانی لوکس برای ژاپنی سواران

امکانات رفاهی

حال موضوعی که باعث می شود بر این خودرو نام خودروی مجلل بیاید، امکانات رفاهی است که این خودرو به آن مجهز شده است. می توان به راحتی گفت که با گذشت چند سال از تولید این خودرو ما شاهد امکانات رفاهی هستیم که می شود آن ها را با خودروهای امروزی مقایسه کرد و به برتری لکسوس ای اس ۳۵۰ نسبت به خودروهای دیگر رسید.

صندلی های ۱۰ حالته برقی، سانروف برقی، مموری صندلی، سیستم صوتی مارک لوینسون، آینه الکتروکرومیک، سنسور باران، سیستم کنترل پایداری، آینه های جانبی مجهز به گرمکن و تغییر زاویه و فرمان چند حالته از امکانات رفاهی هستند که در این خودرو به چشم می خورد.

لکسوس es350

کابین

شما با خودرویی شش سیلندر تنفس طبیعی سر و کار دارید و این موضوع باعث شده است که شما با یک اشاره به پدال گاز شاهد یک شتاب بسیار عالی باشید. این شتاب و قدرت بسیار عالی در کنار سواری نرم و کابین آرام می تواند به شما یک سواری فوق العاده را بدهد.

اگر بخواهیم کیفیت متریال استفاده شده را بررسی کنیم، باید بگوییم که کمپانی لکسوس خودرویی تولید کرده است که با گذشت حداقل ۱۰ سال از ساخت آن هنوز متریال داخل کابین صدمه ای ندیده است و همانند روز اول هنوز خودرو نو است.

لکسوس es350

رقیب

بنز کلاس E و بی ام و سری ۵ از رقیبان لکسوس es350  محسوب می شوند. اگر بخواهیم موضوع هزینه نگهداری و کیفیت ساخت را در این سه خودرو بررسی کنیم به پاسخی جزء خرید لکسوس ای اس ۳۵۰  نمی رسیم.

ارزش خرید

لکسوس ای اس ۳۵۰ هنوز با گذشت سال ها از تولید آن جزء خودروهای بسیار باکیفیت و مجلل کشورمان محسوب می شود و خرید نسخه کم کارکرد آن می تواند بهترین انتخاب برای خرید یک سدان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }