مرسدس بنز E کلاس آل ترین؛ یک کراس استیشن برای سفرهای آفرودی سبکزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بعضی ها هستند که زیاد به سفرهای آفرود آن چنانی نمی روند، ولی بدشان نمی آید که با خودروی خود یک سفر آفرودی سبک داشته باشند. اگر این افراد علاقه ای به خودروهای آلمانی به خصوص مرسدس بنز داشته باشند، می توانند به سراغ نسل جدید مرسدس بنز E کلاس آل ترین بروند. نسل جدید این خودرو به تازگی با ۱۵ میلی متر افزایش ارتفاع رونمایی شده و همچنین به سامانه چهارچرخ محرک و تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز شده است.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین 2024طراحی ظاهری

ما با یک خودروی کراس استیشن سر و کار داریم. طبیعتاً این خودرو باید از سدان خود در طراحی پیروی کند که کرده است، اما خب در بعضی نقاط ما شاهد تفاوت هایی با نسخه سدان هستیم. به طور مثال در جلوپنجره این خودرو دو خط افقی کرومی می بینیم. حتی سپر جلو و عقب هم طراحی کاملاً متفاوتی با نسخه سدان دارند. علاوه بر این دو مورد برای دهانه گلگیرها همانند بسیاری از خودروهای کراس روکش پلاستیکی تعبیه شده است.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ۲۰۲۴ در حالت استاندارد با رینگ های ۱۸ اینچی عرضه خواهد شد، اما خریداران می توانند رینگ های ۱۹ و ۲۰ اینچی را برای این خودرو سفارش گذاری کنند.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین 2024کابین

همانطور که توقع داشتیم با کابینی مواجه شدیم که قبلاً در نسخه سدان دیده بودیم. البته اگر در تصاویر مشاهده کرده باشید نمایشگری مقابل سرنشین نیست. این نمایشگر در صورت درخواست قابل سفارش است.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین هم همانند نسخه سدان از سیستم اطلاعات-سرگرمی MBUX بهره می برد. همچنین مرسدس بنز برای آل ترین یک برنامه آفرود هم در نظر گرفته است که شامل مختصات طول و عرض جغرافیایی، قطب نما، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد تایرها و حالت کاپوت شفاف می شود.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین 2024مشخصات فنی

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ۲۰۲۴ در نسخه E450 با پیشرانه ۳ لیتری V6 خطی عرضه خواهد شد. این پیشرانه ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. همچنین این موتور به سیستم هیبرید خفیف EQ Boost مجهز است که به طور موقتی ۲۳ اسب بخار قدرت تولید می کند. آل ترین که به سامانه ۴Matic مجهز است، می تواند صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را تنها در زمان ۴.۶ ثانیه بزند. توجه هم داشته باشید که حداکثر سرعت این کراس استیشن روی ۲۱۰ محدود شده است.

در ادامه باید اشاره کنیم که این خودرو به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی Airmatic که به کمک فنرهای تنظیم شونده خودکار مجهز است عرضه خواهد شد. بهتر است بدانید که این سیستم بدون توجه به وزن داخل کابین فاصله خودرو از زمین را ثابت نگه می دارد.

در آخر هم این مطلب را با معرفی سیستم های کمک راننده به پایان می رسانیم. دستیار ترمز فعال، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پایش توجه راننده، دستیار محدودیت سرعت و …. از سیستم های کمک راننده این خودرو هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }