میتسوبیشی اوتلندر؛ یک کراس اوور ژاپنی برای همه ی نسل هازمان مطالعه : ۲ دقیقه

بررسی میتسوبیشی اوتلندر

یکی دیگر از کراس اوورهای ژاپنی موجود در ایران میتسوبیشی اوتلندر است. این خودرو در زمان ورود خود به ایران برای یک رقابت تنگاتنگ با خودروهای کراس اوور کره ای خود را آمده کرد و آمادگی آن آنقدر زیاد بود که بسیاری از کره ای سواران را ژاپنی سوار کرد. اوتلندر را می شود یک کراس اوور سایز متوسط ایران دانست، که در بین رقبای خود از نظر سواری و امکانات رفاهی بحث راه انداخته و مردمی که قصد خرید چنین سبک خودرویی را دارند به چالش کشیده است.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد میتسوبیشی اوتلندر را برای شما عزیزان معرفی و بررسی کند و امیدوار هستیم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

میتسوبیشی اوتلندر
بررسی میتسوبیشی اوتلندر
حتماً بخوانید: رنو کولئوس شاهکار صنعت خودروسازی فرانسوی

طراحی ظاهری

می شود در طراحی اوتلندر موضوع طراحی برای چند نسل را دید و باید گفت این خودرو در طراحی ظاهری بسیار خوب عمل کرده است و توانسته طراحی را به ارمغان آورد که تمام نسل هایی که آن را خریداری می کنند راضی نگه دارد.

چراغ های مستطیلی، جلو پنجره بزرگ و رعایت تناسب بین ابعاد خودرو این خودرو را بسیار جذاب کرده است و در رقابت با رقبای اصلی خود حرفی برای گفتن دارد.

میتسوبیشی اوتلندر
بررسی میتسوبیشی اوتلندر
حتماً بخوانید: نیسان ایکس تریل؛ یک کراس اوور ژاپنی

امکانات رفاهی

اوتلندر خودرویی با امکانات رفاهی بسیار کاربردی است. البته باید گفت این خودرو در بعضی مواقع در رقابت با خودروهای رقیب کمی ضعیف عمل کرده است ولی این را به یاد داشه باشید که شما در میتسوبیشی اوتلندر هیچ وقت احساس کمبود امکانات رفاهی نمی کنید.

میتسوبیشی اوتلندر

حتماً بخوانید: کیا سورنتو؛ یک کراس اوور کره ی جذاب

کابین اوتلندر

یک کابین بسیار جادار و راحت را می توان در این خودرو حس کرد و موردی که اوتلندر را بسیار جذاب می کند، نداشتن تکان های بیش ازحد، عایق بندی خوب کابین و رانندگی بسیار نرم است. این خودرو می تواند شما را به خوبی در درون شهر و خارج شهر همراهی کند و اگر به دنبال یک خودروی عمری هستید، اوتلندر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

حتماً بخوانید: تویوتا راوفور؛ یک کراس اوور سایز بزرگ ژاپنی

رقیب ها

هیوندای سانتافه، تویوتا راوفور، رنو کولئوس، کیا سورنتو و نیسان ایکس تریل از رقیب های این خودرو محسوب می شوند. اگر بخواهیم نامی برای این گروه بگذاریم، بهترین نام گروه مرگ است. نمی توان گفت کدامیک از این خودروها نسبت به یک دیگر برتری دارند و تنها می توان به سبک و سلیقه خود تکیه کنید.

میتسوبیشی اوتلندر

حتماً بخوانید: سانتافه؛ یک کراس اوور پر طرفدار جهان

ارزش خرید

همان طور که در متن بالا گفته شد اوتلندر یک خودروی عمری است و می تواند شما در هر سنی راضی نگه دارد و خودرویی جذاب برای درون و خارج شهر شما باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }