SWM G01؛ یک دو رگه ایتالیایی_چینیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

SWM G01

خودروسازی های چینی بعد از اینکه خود را به بازار جهانی خودرو معرفی کردند و جای پای خود را در صنعت خودرو محکم کردند، حال به دنبال خرید کمپانی های ورشکست و بدون پشتوانه مالی اروپایی افتاده اند. اینبار چینی های یک موتورسازی ایتالیایی را تور کردند و خودروی خود را به نام ایتالیایی_چینی به بازار خودرویی دنیا معرفی کردند. SWM G01 همان خودرویی است که ما از آن صحبت می کنیم. این خودرو اولین خودروی کمپانی SWM  است که با کد G01 به دنیا معرفی شده است.

در ادامه مطلب شما را با یک کراس اوور کامپکت دو رگه آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

اس دبلیو ام G01

طراحی ظاهری SWM G01

SWM G01 خودرویی است که در طراحی بدنه آن روح زیبای طراحی ایتالیایی در آن دمیده شده و می شود در آن همان چهره های خشن و جذاب ایتالیایی را مشاهد کرد. باید بگوییم هر چه عمر خودروسازی های چینی بالا می رود و از دوران نوجوانی خود فاصله می گیرد، شاهد تغییر چهره و پختگی طراحی در صنعت آن ها هستیم .

SWM اولین خودروی خود را با یک چهره بسیار تهاجمی در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد و آن را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کرد.

در نمای جلویی این خودرو شاهد یک جلو پنجره بزرگ و عضلانی هستیم که با دو چراغ مستطیلی شکل خشن احاطه شده است.

در نمای جانبی هم شاهد یک طراحی ساده هستیم که با یک خط حجیمی که از گلگیر جلو تا گلگیر عقب امتداد داده شده کمی به چهره خودرو حجم داده و آن را بزرگ تر از یک کراس اوور متوسط نشان می دهد.

در نمای عقب هم شاهد دو چراغ پیکانی شکل و تیز هستیم که به یکدیگر دارند می رسند. دو بال هم در بالا و پایین خودرو و یک دیفیوزر بسیار جذاب توانسته است این خودرو را به بیننده ها اسپرت معرفی کند.

SWM G01 با دوتیپ استاندار و F به بازار جهانی معرفی شده است. البته بهتر است بگوییم با دو ظاهری متفاوت به دنیا معرفی شده است که نسخه F این خودرو کمی از چهره تهاجمی تری نسبت به تیپ استاندار بر خوردار است.

SWM G01

حتماً بخوانید: دیگنیتی پرایم یک کراس اوور کوپه چینی

امکانات رفاهی

SWM G01 با امکانات رفاهی نسبتاً خوبی به بازار خودرویی دنیا معرفی شد و می شود گفت این خودرو توانسته است خود را رقیب خودروهای کراس اوور کره ای کند.

سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز دستی برقی، گرمکن صندلی، سیستم هشدار نقطه کور، شارژر وایرلسی و غیره از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می شود.

SWM G01

کابین

هنگامی که داخل کابین SWM G01 می شود با یک طراحی بسیار مینیمالیسمی مواجه می شوید که با جیر، پلاستیک فشرده نرم و خشک و طرح فیبر کربن تزئین شده است. طراحی داخل کابین با اینکه بسیار ساده است ولی سبک آن به گونه ای است که به دل می نشیند.

سواری

SWM G01 از یک سواری نرم و راحت بر خور دارد است ولی از نظر موتوری آنطور که چهره ی آن خود را معرفی می کند زیاد جذاب نیست و از شتاب خوبی حین رانندگی بر خوردار نیست.

اس دبلیو ام G01

حتماً بخوانید: ام وی ام X55 یک کراس اوور چینی

رقیب

بسیاری ام وی ام X55 و جک S5 را رقیب این خودرو می دانند. ولی باید بگوییم که SWM G01 یک سر و گردن از رقیب هایی که برای آن انتخاب کرده اند بالاتر است و اصلاً قابل مقایسه نیست. اگر بخواهیم رقیب های آینده این خودرو را نام ببریم باید به FMC SX5 و دیگنیتی پرایم اشاره کنیم.

اس دبلیو ام G01

ارزش خرید

SWM G01 یک خودروی دو رگه ایتالیایی_چینی است که به تازگی توسط شرکت سیف خودرو به ایران وارد شده است. اگر بخواهیم در مورد ارزش خرید این خودرو صحبت کنیم بهتر است کمی اجازه دهیم تا ببینیم که طی چند ماه آینده خریداران این خودرو چه نقدی در مورد خرید خود دارند. فعل حاضر زمانی که این مطلب برزو شده، قیمت SWM G01 حدود ۹۰۰ الی ۹۵۰ میلیون تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }