آیا رنو کپچر با قیمت ۱۰ میلیارد ریال گزینه خوبی در بازار کراس اوورها است؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

رنو کپچر

امروزه ما در دورانی به سر می بریم که بسیاری از اقشار جامعه برای خرید و انتخاب خودروی مورد علاقه خود بیشتر به سمت خودروهای کراس اوور می روند. حال این موضوع سبب شد که کمپانی رنو برای سهم خواهی بیشتر از بازار خودرو دست به تولید رنو کپچر بزند.

در ادامه مطلب شما بیشتر با کراس اوور رنو آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

renault capturطراحی ظاهری

کپچر بر پایه پلتفرم محصول کلیو تولید شده است و می شود تشابه بسیار زیادی را بین این دو خودرو مشاهده کرد. پس ما با یک طراحی بسیار جوان پسند و تهاجمی از رنو سر و کار داریم.

زمانی که به طراحی رنو کپچر نگاهی می اندازیم متوجه قرار گیری یک سپر عضلانی و بزرگ در جلوی خودرو هستیم که با چراغ های اسپرت توانسته است خود را به عنوان یک خودروی جذاب به خوبی معرفی کند. همین طور که خطوط بدنه را از جلو به عقب دنبال می کنیم متوجه یک کراس اوور کامپکت هستیم که در چهره پشت هم توانسته حالت اسپرت خود را حفظ کند.

در کل کپچر از طراحی ظاهری نسبتاً خوبی برخوردار است و می توان از طراحی آن به عنوان یک خودروی مدرن امروزی یاد کرد.

رنو کپچر

امکانات رفاهی

شما با یک کراس اوور اقتصادی از سوی کشور فرانسه سر و کار دارید. پس توقع خود را از هر نوع آپشن و امکانات رفاهی عجیب و غریب پایین بیاورید و سعی کنید خود را با اماکانات رفاهی و کاربردی کپچر مانند تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی، گرمکن آینه ها، فرمان برقی و غیره سرگرم کنید.

البته باید بگوییم که رنو در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی بسیار خوب عمل کرده است و تا جای ممکن خودروی اقتصادی خود را به آپشن های کاربردی تجهیز کرده است.

renault capturکابین

نام کپچر خودروی کراس اوور کامپکت یا کراس اوور جمع و جور است، ولی این دلیلی نمی شود که شما در کابین این خودرو از فضای خوبی برخوردار نباشید. باید بگوییم کپچر توانسته است برای یک خانواده کم جمعیت فضای خوبی تعبیه کند و به توقعات یک خانواده جوان از یک خودروی درون شهری به خوبی پاسخ دهد.

رقیب

سیتروئن C3، هیوندای i20، پژو ۲۰۰۸ و دی اس ۳ از رقیبان این خودرو هستند.

ارزش خرید

رنو سال ها است که در کشورمان فعالیت دارد و توانسته است خدمات خوبی را به خریداران خودروی خود بدهد. کپچر هم کراس اووری است که می توانید به خرید آن اعتماد کنید و از سواری با آن در شهر خود لذت ببرید. اما چه بخواهیم چه نخواهیم در این سگمنت و بازه قیمتی خودروهای چینی خوبی وارد بازار ایران شده و می شود گفت شاید آنها انتخاب بهتری باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }