آیا پژو ۲۰۰۸ با رقبای فعلی در بازار ایران ارزش خرید دارد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸  یک کراس اوور فرانسوی که در کارخانه ی ایران خودرو مونتاژ شد. حال این خودروی مونتاژی امروزه خود را با یک افزایش قیمت بسیار بالا در بین خودروهای وارداتی جای داده است و خود را به عنوان رقیبی در بین کراس اوورهای جذاب معرفی می کند.

پژو ۲۰۰۸ جزء خودروهایی بود که اکثر مردم آن را برای استفاده ثبت نام کردند، ولی تا زمانی که این خودرو به دست ثبت نام کنندگان برسد افزایش قیمت نسبتاً بالایی داشت و افرادی که قصد استفاده از این خودرو را داشتند حال به جای استفاده از آن، روی آن سرمایه گذاری کرده اند و منتظر هستند که با افزایش قیمت دلار ماشین صفر آن ها افزایش قیمت پیدا کند.

پژو 2008

طراحی ظاهری پژو ۲۰۰۸

 اگر بخواهیم پژو ۲۰۰۸ را از روی نامی که بر روی آن گذاشته اند صدا کنیم، باید این خودرو را کراس اوور نامید، ولی در واقعیت این خودرو را می شود یک هاچ بک نسبتاً بزرگ نام گذاری کرد. نمی دانیم شاید قرار دادن یک باربند می تواند شاسی یک خودرو را تغییر دهد .

کمپانی پژو امروزه همانند دیگر کمپانی های فرانسوی خودروهای خود را از نظر طراحی مشابه یکدیگر تولید می کند و می شود این موضوع را به خوبی در دو محصول ۵۰۸ و ۲۰۰۸ متوجه شد.

طراحی نسبتاً خشن جلوی ۲۰۰۸ و استفاده از متریال چون کروم بدنه این خودرو را جذاب کرده است و می توان گفت این خودرو جزء خودروهایی در این سبک از شاسی است که از طراحی نسبتاً خوبی برخوردار است.

امکانات رفاهی

پژو ۲۰۰۸ در واقعیت از نظر امکانات رفاهی، زیبا شده ی پژو ۲۰۷ است و می توان گفت امکانات رفاهی این خودرو در حد یک خودرو تولید ملی ایران است و نمی شود امکانات بیش تری را از آن دریافت کرد.

پژو 2008

کابین و سواری

۲۰۰۸ از کابینی نسبتاً راحت برخوردار است و می شود یک احساس راحتی حین رانندگی از صندلی ها و دید خوب ماشین دریافت کرد. البته باید توجه داشته باشید که شما در این خودرو تکان های طولی بسیاری را حین رانندگی از زمین دریافت می کنید و بعد از مدتی رانندگی متوجه این موضوع می شوید که انگار دارید با یک خودرو اسپرت رانندگی می کنید، ولی زمانی که آرم روی فرمان را می بینید، می فهمید که این خودرو اصلاً اسپرت نیست، پس چرا اینقدر تکان طولی دارد؟

فضای پای ردیف عقب و فضای جادار صندوق عقب می تواند کمی شما را از وضعیت کابین این خودرو راضی نگه دارد. البته باید گفت با وجود اینکه این که خودروی مونتاژی است، در کابین آن از متریال نسبتاً خوبی استفاده شده است.

پژو 2008

رقبای پژو ۲۰۰۸

سیتروئن C3 و نیسان جوک از رقبای اصلی این خودرو محسوب می شوند. اگر بخواهیم بین این خودروها، خودرویی را انتخاب کنیم باید به سراغ نیسان جوک اسپرت برویم، زیرا در بین این سه خودرو تنهای ماشینی است که از محور محرک دو دیفرانسیلی بهره می برد و از نظر نمایندگی و خدمات رسانی در بهترین شرایط بین خودروهای وارداتی قرار دارد.

پژو 2008

ارزش خرید

این خودرو در طراحی موتور آن کمپانی بی ام و آلمان و در طراحی گیربکس آن یک کمپانی ژاپنی دخالت داشته است، پس شما با یک خودرویی سرشناس از نظر فنی سر و کار دارید. اگر به دنبال خودرویی دورن شهری راحت هستید پژو ۲۰۰۸ می تواند برای شما بهترین گزینه باشد، ولی اگر به دنبال امکانات رفاهی بالا و سواری نسبتاً خوب هستید، می توانید از رقبای این خودرو استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }