آیا خرید تویوتا پرادو دو در کارکرده با این قیمت عقلانی است؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تویوتا پرادو دو در

اکثر ما کمپانی تویوتا را با خودروهای پرادو و لندکروز می شناسیم. شرکت تویوتا با تولید پرادو دو در پا به عرصه ی خودروهای دو در شاسی بلند گذاشت و در این زمینه طرفداران زیادی را برای خود جذب کرد. این خودرو در بازار ایران رقیب جدی ندارد، اما خوشبختانه از بازار دست دوم خوبی برخوردار است. البته بعضی ها پاجرو دو در را رقیب این خودرو می دانند.

تویوتا پرادو دو در

طراحی ظاهری

صحبت از طراحی کابین و بدنه در خودروی پرادو بسیار سخت است، زیرا هر ساله برای این خودرو فیس لیفت های جدیدی می آید که می شود بر روی تمامی بدنه های پرادوها عمل فیس لیفت را انجام داد. آخرین فیس لیفت‌ موجود در ایران برای سال ۲۰۲۰ است که می توان این کیت های بدنه را بر روی تمامی پرادوهای نصب کرد. ولی آخرین پرادوهایی که در ایران وارد شد برای سال ۲۰۱۳ است که از آن به بعد دیگر شاهد واردات این محصول از تویوتا نبوده ایم.

اگر قصد دارید مدل های پایین این خودرو را خریداری کنید و بعد فیس آن را مدل بالایی کنید، حتماً این مطلب را بخوانید.

تویوتا پرادو دو در

کابین

بزرگترین مشکل پرادوهای دو در ردیف عقب آن ها است. اگر بخواهیم این ردیف را به چیزی تشبیه کنیم، باید به یک مکعب شیشه ای یا آکواریوم تشبیه کنیم. این مشکل در نسل های قدیم این خودرو کمی کم تر به جشم می خورد، زیرا شیشه های عقب ماشین باز و بسته می شد. اما در نسل های جدید خبر از باز و بسته شدن شیشه نیست و شما در یک فضای محبوس قرار دارید.

امکانات رفاهی

موضوع فیس لیفت در تویوتا پرادو توانسته در امکانات رفاهی آن تغییرات زیادی را به وجود بیاورد. اما اگر ما بخواهیم نسخه استاندارد این خودرو را با رقبای خود از نظر امکانات رفاهی مقایسه کنیم، به نتایج بسیار خوبی می رسیم و می توانیم بگوییم این خودرو در کلاس و نسبت به سال تولید خود امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار سرنشینان خود قرار داده است.

رقیب

تویوتا اف جی کروزر، تویوتا رافور و سورنتو از رقبای این خودرو در ایران هستند و شما می توانید با هزینه های مشابه صاحب یکی از این خودروها شوید.

سواری با تویوتا پرادو دو در

اگر قصد خرید نسل اولیه ی این خودرو را دارید، باید بگوییم که اکثر پرادوهای دو در قدیمی به دلیل پایداری نامناسب چپی هستند و همیشه یک طرف آن ها رنگ است. اما این مشکل ناپایداری در نسل بعدی تا حدی رفع شد و می شود سواری امن تری را نسبت به نسل قدیم در آن تجربه کرد.

toyota pradoارزش خرید

شما برای خرید نسخه تمیز این خودرو در بازار امروز باید بالای ۳ میلیارد تومان هزینه کنید، که این مبلغ در قبال خودرویی که دریافت می کنید بسیار بالا است. آیا به نظر شما خرید پرادو دو در با شرایط فعلی کاری عقلانی است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }