هیوندای i20 یک هاچ بک مونتاژ شده در ایرانزمان مطالعه : ۲ دقیقه

هیوندای i20

یکی دیگر از هاچ بک های مونتاژ شده در ایران هیوندای i20  است. این خودروی درون شهری کره ای که امروزه مشریان زیادی را جذب خود کرده است، به عنوان یک خودروی مونتاژ شده در شرکت کرمان موتور محسوب می شود. حال این خودروی زیبای کره ای امروزه رقیبان زیادی در محدوده قیمت خود دارد و هنگامی که شما می خواهید این خودرو را خریداری کنید، گزینه های زیادی جلوی روی شما باز است.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد هیوندای i20 را برای شما دوستان عزیز بررسی کند و امیدوار است که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

هیوندای

طراحی ظاهری

همیشه کمپانی هیوندای خودروهای زیبایی تولید کرده است و می شود گفت هیوندای i20 یکی از این خودروهای زیبا است. اگر بخواهیم این خودرو را از نظر طراحی با رقیبان مقایسه کنیم ، باید بگوییم که i20 یک خودرو بسیار زیبا در مقابل رقیبان خود در ایران محسوب می شود.

حتماً بخوانید: مزدا ۳ نیو یک خودروی مونتاژی جذاب در ایران

وجود چراغ ها تیز، رینگ های جذاب و خصوط موازی در بدنه این خودرو را بیشتر شبیه به خودروهای کوچک شده دیگر محصولات هیوندای کرده است.

هیوندای

امکانات رفاهی هیوندای i20

اگر بخواهیم این خودرو را به دید یک خودرو درون شهری به صرفه نگاه بکنیم، باید بگوییم وجود فرمان برقی، صندلی راحت و تهویه اتوماتیک این خودرو را بسیار جذاب و راحت کرده است. پس نباید با هزینه ای که می کنید توقع یک خودروی فول آپشن و با امکانات رفاهی بالایی داشته باشید.

hyundai i20

کابین

شاید در بعضی مواقع هنگام رانندگی با این خودرو احساس ضعف و سواری خشک کنید، باید بگوییم که سواری i20 نسبت به رقبای خود کمی خشک و ضعیف است و نباید از این موضوع چشم پوشی کرد.

در نگاه کلی به این خودرو باید گفت که پلت فرم هیوندای i20 همانند دیگر رقبای این خودرو است و شما از کابینی راحت در این خودرو بهره می برید.

حتماً بخوانید: پژو ۲۰۰۸ یک خودروی مونتاژی فرانسوی

رقبای هیوندای i20

سیتروئن C3 و پژو ۲۰۰۸ از رقبای اصلی این خودرو محسوب می شوند. یک کره ای در برابر دو فرانسوی پر فروش دنیا. باید گفت در بین این سه خودرو هیوندای i20 بهترین گزینه برای انتخاب شهری است، زیرا اگر بخواهیم وجود نمایندگی های معتبر و تأمین قطعات را در نظر بگیریم برگ برنده نزد i20 است. یک موضوع دیگر که باعث می شود این خودرو را انتخاب کنیم، سازگاری ماشین های کره ای نسبت به فرانسوی در ایران بیشتر است و همیشه باعث شده مردم از خرید خودروهای کره ای راضی باشند.

هیوندای

حتماً بخوانید: سیتروئن C3 یک هاچ بک درون شهری

ارزش خرید

بازار خوب دوست دوم و استهلاک پایین هیوندای i20  باعث شده این خودرو در بازار خودرویی ایران خوب عمل کند و ماشینی مطرح در بین مردم باشد. پس مطمئن باشید این خودرو می تواند برای شما یک ماشین درون شهری مناسب باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }