aston martin dbs 770 ultimate؛ خودرویی که برای خداحافظی با DBS آمدهزمان مطالعه : ۲ دقیقه

aston martin dbs 770 ultimate

آرام آرام باید خود را آماده کنیم تا با اسطوره آستون مارتین یعنی DBS خداحافظی کنیم. هر چند که خداحافظی با این خودروی جذاب انگلیسی سخت است، اما خوشبختانه آستون مارتین در این اواخر قرار است ۴۹۹ دستگاه از نسخه ویژه این خودرو را با نام آستون مارتین DBS 770 آلتیمیت روانه بازار کند. همچنین از این ۴۹۹ دستگاه ۳۰۰ دستگاه به صورت کوپه و ۱۹۹ دستگاه به صورت کروک تولید خواهد شد. البته توجه داشته باشید برای خرید این خودرو کمی دیر شده، زیرا همه ۴۹۹ دستگاه با قیمت احتمالی ۴۰۰ هزار دلار فروخته شده است.

aston martin dbs 770 ultimateطراحی ظاهری

طبیعتاً این نوع خودروها اصالت طراحی خود را از دست نمی دهند و تنها با تغییرات بسیار جزئی به نمایش گذاشته می شوند. خوشبختانه این موضوع به خوبی در aston martin dbs 770 ultimate دیده می شود و ما شاهد یک ارتقاء ظاهری بسیار جزئی هستیم.

اسپلیتر دماغه جلویی، کاپوت باز طراحی شده با دریچه هوا، آب شش های نعل اسبی، دیفیوزر باز طراحی شده و استفاده از تریم های فیبرکربنی تماماً مواردی هستند که می شود در ظاهر این خودرو مشاهده کرد.

البته که رینگ های الماسی نقره ای مات و مشکی مات ۲۱ اینچی که درون لاستیک های پرفورمنس بالای پیرلی جای خشک کرده اند خود به جذابیت این خودرو افزوده است.

aston martin dbs 770 ultimateکابین

همین که در را باز می کنید روی رکاب نوشته dbs 770 ultimate چشم نوازی می کند. البته که این عبارت روی کنسول مرکزی هم دوباره ذکر شده است.

در این خودرو به صورت استاندارد از صندلی های اسپرت پلاس با روکش چرمی نیمه آنیلین و آلکانترا، پدال شیفترهای فیبرکربنی و تریم رنگی استفاده شده است. البته خریداران می توانند از بخش Q آستون مارتین کابین را برای خود شخصی سازی کنند.

aston martin dbs 770 ultimateمشخصات فنی

قلب تپنده این خودرو نسخه ارتقاء یافته همان پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۲ سیلندر توئین توربو است که توانایی تولید ۷۷۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. بهتر است بدانید که نسخه ارتقاء یافته تنها ۴۵ اسب بخار بیشتر از نسخه معمولی DBS قدرت تولید می کند.

انتقال قدرت دوباره از طریق همان گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF به چرخ های عقب صورت می گیرد. البته که این گیبرکس دوباره کالیبراسیون شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }