چگونه پرادوی خود را تغییر فیس دهیم ؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

فیس لیفت تویوتا پرادو

چند سالی است که بازار فیس لیفت خودروهای خارجی در ایران بسیار داغ شده است و اکثر افرادی که موضوع فیس لیفت برای خودرویشان مقدور بوده است اقدام به انجام این کار کرده اند . یکی از خودروهایی که در این دوران بسیاری از صاحبان آن اقدام به فیس لیفت آن کرده اند ، تویوتا پرادو است . این خودرو از سال ۲۰۰۸ وارد کشورمان شده است و تا سال ۲۰۱۳ واردات آن ادامه داشته است . پس فعل حاضر به طور طبیعی ما در ایران دو فیس از این خودرو را داریم که فیس اصلی این خودرو محسوب می شود .

حال در بازار جهانی فیس جدید تویوتا پرادو تغییرات بسیار زیادی کرده است و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از دارندگان تویوتا پرادوهای قدیمی اقدام به عمل فیس لیف یا رتروفیت کرده اند .

در ادامه مطلب شما را بیشتر با موضوع فیس لیفت تویوتا پرادو آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

فیس لیفت تویوتا پرادو
فیس لیفت تویوتا پرادو
حتماً بخوانید : فیس لیفت بی ام و ۵۳۰

برای فیس لیفت به چه پرادویی احتیاج داریم ؟

خوشبختانه تمامی تویوتا پرادوهایی که از سال ۲۰۰۸ وارد ایران شده اند ، می تواند از موضوع فیس لیفت بهره مند بشوند و چهره خود را به آخرین نسخه ی تویوتا پرادو تغییر دهند و لباس نو بر تن خود کنند .

حال این سوال پیش می آید که چه نوع تویوتا پرادویی ارجحیت بیشتری برای قدام به تغییر فیس دارد ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که تویوتا پرادوهایی مناسب این کار هستند که توسط صاحبان خود تصادفی داشته اند و طعم رنگ شدگی را به خوبی مزه کرده باشند .

البته باید بگوییم که دیگر پرادوهای موجود هم می توانند اقدام به تغییر فیس کند ، ولی به این موضوع توجه داشته باشید که فیس لیفت نام هایی چون (خودروی رنگ شده) و (مشکلات برقی) را بر روی خودروی شما می گذارد .

پرادو
پرادو
حتماً بخوانید : فیس لیفت لند کروز با کیت های والد ، خان ، فابریک و limgene

چه قطعاتی در فیس لیفت تعویض می شوند ؟

در قسمت خارجی خودرو قطعاتی چون گلگیرهای جلو ، سپر های عقب و جلو ، آینه ها ، چراغ های عقب و جلو ، جلو پنجره ، رینگ ها و در آخر کاپوت خودرو تعویض می گردد .

در قسمت داخلی خودرو قطعاتی چون داشبورد ، مانیتور ، فرمان ، دسته راهنما و دسته شیشه پاک کن ، صفحه کیلومتر ، چرم صندلی ها و چرم درب ها ، کنسول مرکزی ، سر دنده و قطعات رو دری ها تعویض می گردد .

پرادو
پرادو
حتماً بخوانید : تویوتا پرادو دو در یک خودرو شاسی بلند جذاب

کیت های بدنه برای فیس لیفت

کیت اصلی که بسیاری برای فیس لیفت خودروی خود استفاده می کنند ، همان کیت فابریکی است که تویوتا خود بر روی پرادوهای ۲۰۲۱ خود می بندد .

اما در این بین کیت های دیگری هم هست که مشتری خاص خود را دارند ، مانند کیت بدنه الفورد که به تازگی در کشورمان از آن استقبال نشان داده اند و تعدادی از صاحبان تویوتا پرادو در ایران اقدام به فیس لیف خودروی خود با این کیت بدنه جذاب کرده اند .

پرادو
پرادو

در آخر

کمپانی تویوتا سال ها است که شاسی و پلت فرم اصلی تویوتا پرادو را تغییر نداده است و این موضوع سبب شده است که بسیاری از دارندگان خودروی پرادو اقدام به عمل فیس لیفت کنند .

پس اگر شما دوست دارید خودروی تویوتا پرادوی شما چهره ی جذاب تر و خشن تر به خود بگیرد ، می توانید با مراجعه به مراکز خودوریی در شهر خود اقدام به تغییر فیس خودوری خود کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }