آیا لکسوس is250 بهتر از بنز کلاس C و بی ام و سری ۳ هست؟زمان مطالعه : ۴ دقیقه

بررسی لکسوس is250

سال های متوالی بود که بنز و بی ام و برای خودروهای کامپکت خود رقیب جدی نداشتند و این موضوع باعث شده بود که خودروسازی جهان به فکر رقیب برای آلمانی های کامپکت باشند. لکسوس is250 همان رقیبی بود که توانست نفس بنز و بی ام و را بگیرد و آن ها را به چالش بکشد. می شود گفت با رونمایی نسل دوم لکسوس is شاهد یک رقابت تنگاتنگ بین خودروهای آلمانی و ژاپنی بودیم و باعث شده بود که مشتریان خودروهای سدان کامپکت بین دو راهی سختی بمانند.

بررسی لکسوس is250
بررسی لکسوس is250

طراحی ظاهری is250

همیشه ما از کمپانی لکسوس شاهد طراحی جذاب و خشن بوده ایم، ولی این بار علاوه بر طراحی جذاب و خشن طعم خودروی اسپرت را می چشیم و می توانیم بگوییم که نگاه کردن به طراحی زیبای لکسوس is250 هیچ زمانی قدیمی نمی شود و همیشه نگاه به این خودرو باعث ایجاد حس خوب در هر فردی می شود.

چراغ ها تیز و خشن، جلو پنجره بزرگ با خطوط شبکه ای و عمودی و موازی و همانگی کامل بین خطوط خودرو توانسته است این خودرو را بسیار جذاب کند.

lexus is 250

امکانات رفاهی

در مورد خودرویی صحبت می کنیم که آمده است خودروهای کمپانی تویوتا را تکمیل و بدون نقص کند. پس شما با یک خودرو با امکانات رفاهی و امنیتی بسیار بالایی سر و کار دارید و می توانید امکانات آن را با خودروهای آلمانی بسیار گران قیمت مقایسه کنید.

شما در لکسوس is250 شاهد وجود تمامی امکانات رفاهی کاربردی هستید و نمی توانید در مورد آپشن های آن با عیب و ایرادی مواجه شوید.

مشخصات فنی

در هنگام بررسی لکسوس is250 متوجه شدیم، در سایت هایی که این خودرو را معرفی کرده بودند، گفته شده بود که این خودرو ۰ تا ۱۰۰ را در ۸.۱ ثانیه می زند. باید بگوییم شاید این عدد برای شمال کشورمان باشد، ولی برای شهرهایی مثل تهران ما شاهد عدد ۱۰ ثانیه هستیم که با عدد اعلامی بسیار تفاوت دارد.

یک موردی که خریداران این خودرو را که نگران کرده ارتفاع پایین خودرو از زمین است. باید بگوییم که کف لکسوس is250 در بعضی مواقع به دست اندازهای غیر استاندارد و رمپ های پارکینگ برخورد می کند و این موضوع زیاد جای نگرانی ندارد. توجه داشته باشید که سیستم فنر بندی این خودرو آنقدر مقاوم است که شما با پنج سرنشین در این خودرو شاهد پایین آمدن بیش از حد ارتفاع نیستید و می توانید به راحتی برای سفرهای خانگی خود از آن استفاده کنید.

موضوع دیگری که نظر کاربران را نسبت به تیپ f sport و تیپ معمولی این خودرو جلب خود کرده بود، این است که این دو تیپ با هم چه فرقی دارند. باید بگوییم که نسخه f sport این خودرو کیت بدنه و جلوپنجره کمی متفاوت تر نسبت به نسخه استاندارد دارد. البته که در کابین آن هم تغییرات جزئی دیده می شود. اما مهمترین تفاوت در این خودرو با نسخه ی معمولی آن حالت رانندگی اسپرت پلاس است که فقط در این نسخه این آپشن وجود دارد. در کل ما شاهد تفاوت زیادی در این دو تیپ نیستیم.

lexus is 250

کابین و سواری

می رسیم به رانندگی و سواری این خودرو که توانسته است مشتریان خوبی را سر همین موضوع جذب خود کند. باید گفت رانندگی بسیار نرمی در کنار اسپرت بودن خود دارد و رانندگی با آن بسیار لذت بخش است به خصوص زمانی که از دیف جلو آن در زمان دریفت کشیدن استفاده می کنید.

در مورد فضای کابین باید بگوییم که فضای پای عقب این خودرو کمی کم است، ولی برای سرنشینان آن آزار دهنده نیست.

lexus is 250

رقیب

بی ام و سری ۳ و بنز کلاس C از رقبای اصلی این خودرو هستند. بهترین گزینه ای که شما می توانید در بین این سه خودرو انتخاب کنید لکسوس is250 است، زیرا هزینه نگهداری بسیار کمتر از رقبای خود دارد و تامین قطعات آن به دلیل مشترک بودن قطعات آن با خودروهای تویوتایی بسیار راحت است و شما هیچ دقدقه ای در این باره ندارید.

موضوع دیگری که is250 را نسبت به رقبای آلمانی خود برتر می کند، پیشرانه بنزین آن است که به لطف تنفس طبیعی بودن آن شما دیگر دچار سوختگی توربو و ارورهای کیفیت بنزین در خودرو نیستید.

is250 f sport

خرید لکسوس is250

در کل ارزش خرید محصولات تویوتا و لکسوس در هر کشوری به دلیل استهلاک کم بالا است و هیچ زمانی صاحب خود را در هیچ شرایطی تنها نمی گذارند. اگر شما خریدار این خودرو هستید باید فعل حاضر در آبان ۱۴۰۱ نزدیک ۳ میلیارد تومان هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }