بی ام و سری ۳؛ یک سدان جمع و جور از جنس باواریایی هازمان مطالعه : ۴ دقیقه

بی ام و سری ۳

ارزان ترین سدان کمپانی بی ام و، بی ام و سری ۳ است که در تمام دنیا طرفداران زیادی را برای خود کسب کرده است. می شود گفت هدف از طراحی این سدان این بوده است که هر فردی که عشق خودروهای بی ام و را دارد، بتواند با کمترین میزان پول یکی از محصولات بی ام و را خریداری کند و از سواری با یک خودروی اسپرت لذت ببرد.

شاید بسیاری فکر کنند که بی ام و سری ۳ به دلیل قیمت ارزان آن نسبت به دیگر محصولات بی ام و از سواری و امکانات رفاهی خوبی بر خوردار نیست. باید بگوییم که شما می توانید با داشتن یک بی ام و سری ۳ کاملاً از یک سواری عالی و امکانات رفاهی خوبی همانند دیگر محصولات بی ام و بر خوردار باشید و هیچ زمانی احساس نکنید که این محصول بی ام و مانند دیگر محصولات گران قیمت آن نیست.

در ادامه مطلب تیم خودرویی تکامگ یک سدان جمع و جور آلمانی را برای شما دوستداران خودرو بررسی می کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

BMW series 3

حتماً بخوانید: بی ام و سری ۴ یک خودرو جذاب آلمانی

طراحی ظاهری بی ام و سری ۳

همیشه طراحی ظاهری محصولات بی ام و اسپرت و خشن بوده و این موضوع سال ها است که در این کمپانی رعایت می شود. حال طراحی ظاهری سری ۳ از همین موضوع پیروی می کند و از یک طراحی بدنه خشن و جذاب بر خوردار است و می شود گفت این خودرو کاملاً برای جوانانی که دوست دارند یک خودرویی با چهره اسپرت داشته باشند بسیار انتخاب خوبی می تواند باشد.

طراحی ظاهری سری ۳ بسیار تشابه به سری ۴ دارد و می شود گفت که شما به هیچ عنوان نمی توانید از جلو این دو خودرو را به خوبی از یکدیگر تشخیص دهید. به طور کلی این دو محصول بی ام و از یک پلت فرم بهره می برند و توانسته اند با همین طراحی خود بازار جهانی خوبی را کسب کنند.

BMW series 3

حتماً بخوانید: بی ام و ۵۲۸ یک سدان معروف از کمپانی BMW

امکانات رفاهی

شما با یک محصول پایین قیمت بی ام و سر و کار دارید، پس نباید توقع آپشن های متنوعی در این خودرو داشته باشید. شما بیشتر در این خودرو از امکانات رفاهی کاربردی برخوردار هستید و نمی توانید شاهد امکانات دیگر محصولات گران قیمت بی ام و در این خودرو باشید.

در مورد کیفیت متریال استفاده شده در این خودرو باید بگوییم بی ام و بسیار عالی عمل کرده است و می توان کیفیت کابین این خودرو را با دیگر محصولات گران قیمت آلمانی به راحتی مقایسه کرد و به یک نتیجه مثبت رسید.

BMW series 3

حتماً بخوانید: بنز کلاس E یک سدان لوکس از کمپانی آلمانی

کابین

همان طور که گفته شده این خودرو یک سدان جمع و جور است، برای همین ردیف عقب این خودرو کمی کوچک است و می شود گفت این خودرو کمی برای خانواده مناسب نیست.

اما همه این ایراداتی که در کابین و امکانات رفاهی این خودرو بود، تماماً با سواری عالی این خودرو رفع می شود و این موضوع را می شود از شتاب بسیار خوب و سواری فوق العاده این خودرو دانست. به این موضوع توجه کنید که اگر شما در خیابان سری ۳ را دید که در درب صندوقش نوشته بود ۳۲۸i به هیچ عنوان به خود این اجازه را ندید که با آن سر به سر بگذارید، زیرا شما را در کسری از ثانیه ناپدید می کند.

BMW series 3

حتماً بخوانید: بنز کلاس C نسل سوم؛ خودرویی که هیچ زمان از یاد نمی رود

رقیب

رقیب بسیار جدی این خودرو بنز کلاس C است. انتخاب بین این دو خودرو بیشتر به تعصب آن فرد خریدار نسبت به دو کمپانی رقیب مربوط می شود و نمی توان به طور قاطع گفت که کدام یک از این خودروها نسبت به یکدگر برتری دارند.

BMW series 3

حتماً بخوانید: فولکس واگن پاسات یک خودرو آلمانی با اصالت

ارزش خرید

محصولات بی ام و از استهلاک بالایی بر خوردار هستند و هزینه ی نگهداری آن ها بسیار بالا است. پس توجه داشته باشید که شما با خرید این خودرو باید هزینه های زیادی را به خود تحمیل کنید و این موضوع را شما تنها با یکبار بنزین زدن می توانید متوجه شوید.

ارزش خرید این خودرو برای افرادی که به دنبال یک سواری آلمانی هستند بسیار بالا است، ولی ارزش این خودرو برای افرادی که به دنبال هزینه نگهداری پایین هستند بسیار پایین است و بهتر است اصلاً به سراغ این خودرو نروند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }