میتسوبیشی لنسر؛ یک ژاپنی پر ادعازمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر یک خودروی سدان معروف در دنیا که مردم به آن عنوان خودروی اسپرت را می دهند. لنسر با طراحی بدنه ای که دارد، سال های طولانی در ذهن مردم به عنوان یک خودروی اسپرت شناخته می شود و این دلیلی شده است که کمپانی میتسوبیشی زیاد دست به فیس لیفت این خودرو نمی زند و سعی بر این دارد که با تغییراتی جزئی این خودرو را جذاب تر کند. این سدان جمع و جور در ایران طرفدار زیادی ندارد و دلیل آن نبود امکانات رفاهی مناسب در این خودرو است و کمی هم می شود گفت بازار دست دوم خوبی ندارد.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک سدان اسپرت ژاپنی را برای شما عزیزان بررسی کند و امیدوار است این مطلب برای شما مفید واقع شود.

بررسی میتسوبیشی لنسر
بررسی میتسوبیشی لنسر
حتماً بخوانید: تویوتا پریوس؛ حامی محیط زیست

طراحی ظاهری میتسوبیشی لنسر

همان طور که در متن بالا گفته شد، میتسوبیشی لنسر از یک طراحی اسپرت بهره برده است و چهره ی بسیار خشن و جذابی دارد، برای همین این موضوع سبب شده است که کمپانی میتسوبیشی زیاد در فیس لیفت این خودرو تغییر ایجاد نکند و سعی می کند که لنسر با همین چهره با تغییرات جزئی در ذهن مردم بماند. البته باید گفت طراحی لنسر نسبت به رقبای خود بسیار جذابتر است و می شود طراحی این خودرو را جزء طراحی های به یاد ماندنی در صنعت خودروسازی ژاپنی ها دانست.

میتسوبیشی لنسر

حتماً بخوانید: بررسی مشخصات چری آریزو ۶

امکانات رفاهی لنسر

شما دارید یک سدان بسیار معمولی را خریداری می کنید، پس نباید از آن توقع امکانات رفاهی یک خودروی لوکس را داشته باشید. می توان گفت امکانات رفاهی میتسوبیشی لنسر کاملاً کاربردی بوده است و از هر نوع امکاناتی که خودرو را شلوغ می کند در آن دریغ شده است. اگر بخواهیم امکانات رفاهی لنسر را با رقیب های آن مقایسه کنیم، باید بگوییم که کمی ضعیف عمل کرده است، ولی این ضعف عمل در راحتی خودرو هیچ تاًثیری نگذاشته است.

بررسی میتسوبیشی لنسر
بررسی میتسوبیشی لنسر

کابین و سواری میتسوبیشی لنسر

در نگاه اول به کابین متوجه کیفیت خوب متریال استفاده شده در کابین هستیم. باید بگوییم کابین نسبتاً راحتی دارد و می توان این خودرو را برای یک خانواده راحت دانست.

شتاب گیری ضعیف و گیربکس CVT از مشکلات بزرگ این خودرو است و بسیاری به دلیل همین مسائل این خودرو را خریداری نمی کنند. نکته مثبت در سواری این خودرو این است که شما کاملاً یک سواری اسپرت را با ایمنی بسیار بالا تجربه می کنید و به جد می شود گفت رقیبان این خودرو در این زمینه بسیار ضعیف تر از لنسر عمل کرده اند. !! ای کاش شتاب این خودرو خوب بود !!

بررسی میتسوبیشی لنسر

حتماً بخوانید: مزدا ۳ نیو یک خودروی مونتاژی جذاب در ایران

رقیب

مزدا ۳ نیو و سراتو مونتاژ از رقبای این خودرو به حساب می آیند. کمی انتخاب خودرو در بین این ۳ رقیب سخت است و نمی توان به یک انتخاب خوب دست پیدا کرد، زیرا هر کدام در مسائلی نسبت به یکدیگر برتری و کاستی دارند. بهتر است از سلیقه خود در انتخاب یکی از این سه خودرو کمک بگیرید.

بررسی میتسوبیشی لنسر

ارزش خرید

همان طور که گفته شد، میتسوبیشی لنسر بازار دست دوم خوب ندارند و از همه مهمتر رقیبان این خودرو از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. اگر به دنبال یک سواری نرم و خوب هستید می توانید این خودرو را به رقیبان آن ترجیح دهید و خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }