رنو تالیسمان؛ خودرویی که به سدان های کمپانی رنو جان تازه ای بخشیدزمان مطالعه : ۴ دقیقه

بررسی رنو تالیسمان

رنو تالیسمان یک سدان مشهور این روزهای صنعت اروپا است که توانسته مشتریان زیادی در نقاط مختف دنیا مانند کشور خودمان جذب خود کند. این سدان مشهور توسط شرکت نگین خودرو به بازار خودرو ایران راه پیدا کرد و در هنگام ورود خود از استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

کمپانی رنو در تولید این خودرو از فناوری های نو استفاده کرده است و می شود گفت خودرویی بی نقص را تولید کرده است. کمپانی رنو سعی بر این داشته است که خودروهایی با ایمنی بالا تولید کند، که می شود گفت حدوداً استارت اولیه ی خودروی ایمن خود را در رنو مگان زد که در آن زمان پنج ستاره ایمنی اروپا را گرفت. حال امروزه در تولید رنو تالیسمان شاهد ایمنی بالایی هستیم که خود خودروسازان فرانسوی تالیسمان را یک خودرویی با ایمنی بالا معرفی می کنند.

بررسی رنو تالیسمان
بررسی رنو تالیسمان
حتماً بخوانید: فولکس واگن پاسات یک خودرو آلمانی با اصالت

طراحی ظاهری رنو تالیسمان

زمانی که تالیسمان رونمایی شد کمتر کسی توقع چنین طراحی زیبایی را از کمپانی رنو داشت و می شود گفت رنو با طراحی تالیسمان و کولئوس تغییرات زیادی در طراحی خودروهای خود انجام داده است.

خطوط موازی که در کل بدنه این خودرو نقش بسته است جلوه ی زیبایی را ایجاد کرده است و در نگاه اول حس خوبی به شما دست می دهد. رنو در طراحی تالیسمان دیگر آن طراحی اقتصادی را کنار گذاشته است و بیش تر تمرکز خود را بر زیبایی این خودرو قرار داده است. باید گفت تالیسمان را می شود همانند ماکسیما در ایران دانست که طراحی آن طی سال های زیادی در ذهن مردم می ماند.

رنو تالیسمان
بررسی رنو تالیسمان
حتماً بخوانید: بررسی تویوتا کمری هیبرید

کابین رنو تالیسمان

انقلاب طراحی رنو را می شود در کابین رنو تالیسمان دید. صندلی های چرم برقی، مانیتور بزرگ، گرمکن و سردکن صندلی، ماساژور صندلی، سیستم صوتی خوب، رانندگی چند حالته و … تعداد زیادی آپشن که می شود در این خودرو مشاهده کرد.

کابین رنو تالیسمان کاملاً برای یک خانواده کافی است و راحتی که در کابین این خودرو حس می شود در کمتر خودرویی در این ابعاد است.

رنو تالیسمان
رنو تالیسمان
حتماً بخوانید: هیوندای سوناتا هیبرید یک سدان به صرفه

رقبای رنو تالیسمان

صحبت از رقبای این خودرو شد. اگر بخواهیم رقبای اصلی این خودرو را نام ببریم باید به سوناتا، اپتیما و کمری اشاره کنیم. حال خیلی از افراد برایشان این سوال پیش می آید که آیا خرید رنو تالیسمان با وجود این رقبا کار صحیحی است؟ در جواب این سوال باید گفت که خرید سوناتا هیبرید، اپتیما هیبرید و کمری هیبرید بسیار عقلانی تر از خرید این خودرو است. زیرا امروزه به دلیل نبود کیفیت خوب بنزین ماشین های دارای توربو به مشکلاتی از قبل سوختگی سر سیلندر و سوختگی توربو دچار می شوند.

رنو تالسیمان
بررسی رنو تالیسمان
حتماً بخوانید: کیا اپتیما یک سدان برای چند نسل متفاوت

سواری با رنو تالیسمان

در سواری با رنو تالیسمان دیگر خبر از گیربکس های خنگ نیست و شما در این ماشین از تعویض دنده های خودرو می توانید لذت کافی را ببرید. در مورد سواری خشک هم باید گفت که کمپانی رنو تمام تلاش خود را کرده است که دیگر شاهد یک سواری خشک فرانسوی نباشیم و از یک سواری نسبتاً نرم لذت ببریم.

همان طور که در متن بالا گفته شد این خودرو دارای یک موتور توربو است که هنگام رانندگی شتاب خوبی را برای شما ایجاد می کند و باید بگوییم برای متوجه شدن شتاب این خودرو می توایند این خودرو را در حالت اسپرت تجربه کنید. البته نباید از سواری خشک این خودرو در مواقعی که حالت رانندگی بر روی حالت اسپرت است گذر کنیم.

رنو تالیسمان
بررسی رنو تالیسمان

امکانات رفاهی

اگر بخواهیم امکانات رفاهی این خودرو را با خودروهای آلمانی مقایسه کنیم، باید بگوییم که تا حد زیادی شباهت به خودروهای آلمانی دارد. پس مطمئن باشید که شما با خرید این خودرو امکانات زیادی شامل حال شما می شود.

رنو تالسیمان
بررسی رنو تالیسمان

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی عمری هستید رنو تالیسمان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. صنعت خودروسازی فرانسوی همیشه خودروهایی با دوام بالا تولید کرده است که می شود نمونه آن را در خودروهای پلیس کشورمان دید که بعد از سال ها استفاده هنوز خودروهایی سر پا هستند و مشکلی برای آن ها پیش نیامده است. پس مطمئن باشید شما با خرید این خودرو زیانی نخواهید دید و همیشه از سواری با این خودروها لذت خواهید برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }