تویوتا کمری هیبرید؛ یک سدان بسیار جذاب ژاپنیزمان مطالعه : ۳ دقیقه

کمری هیبرید

امروزه خودروهای هیبریدی در بین مردم بسیار محبوب شده است و می شود گفت این نوع خودروها دیگر دارند جای خودروهای بنزینی را می گیرند . تویوتا کمری هیبرید یکی از این خودروهای محبوب است که هم در کشورمان و هم در جهان طرفدار بسیار خوبی دارد. کمری سال ها است که در کشورمان جزء خودروهای پر طرفدار در بین مردم بوده است و این خودرو توانسته است در هر سالی که به ایران وارد شد مشتری بسیار خوبی را جذب خود کند.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یکی از خودروهای هیبریدی محبوب کشورمان بررسی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

تویوتا
تویوتا

طراحی ظاهری

این نسل از تویوتا کمری از نظر طراحی ظاهری با نسل قبلی خود بسیار تفاوت پیدا کرده است . دیگر در طراحی ظاهری این نسل خبر از خطوط ساده در بدنه و چراغ ها نیست و ما در این نسل شاهد چراغ های مثلثی شکل و تیز ، جلو پنجره بزرگ و خطوط منحنی در بدنه هستیم که توانسته است این خودرو را بسیار جذاب کند .

در نگاهی به طراحی ظاهری کمری هیبرید متوجه نفوذ طراحی خودروهای لکسوس در ساخت این خودرو هستیم و می شود در چهره این نسل از تویوتا کمری سدان های معروف کمپانی لکسوس را مشاهده کرد . گویی پدر شبیه به فرزند خود شده است .

تویوتا
تویوتا

امکانات رفاهی

اینجا جایی است که رقیب ها از کمری هیبرید سبقت می گیرند و باعث می شود افرادی که به دنبال آپشن های متفاوت در خودرو هستند به سمت رقیب های کره ای بروند .

حتماً بخوانید : دی اس ۵ یک هاچ بک لوکس فرانسوی

باید بگوییم که همیشه تویوتا به دنبال آپشن های کاربردی بوده است و این موضوع باعث شده است که ما شاهد امکانات رفاهی جذاب تری در این خودرو نباشیم . البته در نسل جدید این خودرو که در ایران شاهد حضور آن نیستیم ، دیگر خبر از آن کمری لو آپشن نیست و شما کاملاً با یک خودروی فول آپشن سر و کار دارید .

توجه داشته باشید اگر به دنبال فول آپشن ترین نسخه کمری هیبرید در کشورمان هستید باید به سراغ تیپ XLE بروید که فول آپشن ترین نسخه ی این خودرو است .

تویوتا
تویوتا
حتماً بخوانید : تویوتا آریون یک شاهکار صنعت خودروسازی ژاپن

کابین

موضوعی که توانسته است سال های متعددی کمری را در بین مردم محبوب کند کابین بی سر و صدا ، سواری بسیار نرم و کیفیت بسیار بالای متریال استفاده شده بوده است . می شود گفت ارزش واقعی این خودرو همین موضوع کابین و سواری آن است که سال ها در بین مردم زبانزد بوده است.

تویوتا
تویوتا
حتماً بخوانید : هیوندای سوناتا هیبرید یک سدان به صرفه

رقیب

سوناتا هیبرید و اپتیما هیبرید از رقیب های اصلی این خودرو محسوب می شوند که فقط در مورد آپشن های متنوع در مقابل این خودرو حرفی برای گفتن دارند .

تویوتا
تویوتا
حتماً بخوانید : کیا اپتیما یک سدان برای چند نسل متفاوت

ارزش خرید

یکی از با ارزش ترین خودروهایی که شما می توانید در بازار خودرویی ایران خریرداری کنید ، تویوتا کمری هیبرید است . پس شما مطمئن باشید که با خرید این خودرو هیچ زیانی شما را تهدید نمی کند .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }