فراری SF90 اسپایدر نوویتک؛ یک اسب ایتالیایی اصیل با ۱۰۹۴ اسب بخار قدرتزمان مطالعه : ۲ دقیقه

فراری SF90 اسپایدر نوویتک

فراری SF90 جزء جدیدترین محصولات اسب های سرکش مارانلویی ها است و می شود آن را جزء پرچم دار فراری دانست. چندی پیش بود که این سوپر اسپرت ایتالیایی زیر دستان منصوری تیونینگ رفت و با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار معرفی شد. البته خود نوویتک هم SF90 استراداله را با قدرت مشابه منصوری به بازار معرفی کرد.

با اینکه فراری اعلام کرده است نسخه قوی SF90 استراداله قرار است اواخر سال در پیست رونمایی شود، ولی تیونرها دست از سر این سوپر اسپرت برنمی دارند و سعی دارند کلکسیونرها را وسوسه کنند. با این حال نوویتک به سراغ نسخه اسپایدر رفته و با کیت بدنه فیبرکربنی که روی این خودرو گذاشته ۱۰۹۴ اسب بخار قدرت گرفته است.

فراری SF90 اسپایدر نوویتکطراحی ظاهری

چهره SF90 اسپایدر نوویتک برای ما کاملاً آشنا است. به نوعی می شود گفت ما همان چهره ای که نسخه استراداله دیدیم را در نسخه اسپایدر هم می بینیم. همان جلوپنجره باز طراحی شده، بالچه های فیبرکربن در سپر جلو و عقب و رکاب ها و بال عقب فیبرکربنی دوباره دیده می شود.

در تصاویر منتشر شده ما دوباره شاهد این هستیم که SF90 اسپایدر نوویتک با چرخ های ویژه و با طرح اختصاصی ارائه خواهد شد. در این نمونه ما می بینیم که لاستیک های پیرلی رینگ های ۲۱ اینچی آلومینومی ساخت Vossen سوئیس احاطه کرده اند.

فراری SF90 اسپایدر نوویتککابین

نمونه پیشنهادی نوویتک برای SF90 اسپایدر کابین و صندلی های سیاه با قطعات پیانویی و جزئیات زرد است. اما اگر شما با این پیشنهاد موافق نیستید، می توانید خودروی خود را سفارش گذاری کنید و ادوات داخلی آن را با رنگ ها و مواد متنوع و طبق سلیقه خود تزئین کنید.

فراری SF90 اسپایدر نوویتکمشخصات فنی فراری SF90 اسپایدر نوویتک

در اینجا ما با یک پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی چهار لیتری V8 توئین توربوشارژ سر و کار داریم. این پیشرانه ۱۰۹۴ اسب بخار قدرت و ۹۰۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این پیشرانه که تمام قوای خود را به چهار چرخ منتقل می کند، می تواند SF90 اسپایدر نوویتک را تنها در زمان ۲.۴ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت آن ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد. جالب است بدانید که این خودرو از نمونه سقف ثابت سنگین تر است و برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ۰.۲ ثانیه کندتر عمل می کند.

در مورد سیستم تعلیق این خودرو هم باید بگوییم نوویتک SF90 اسپایدر ۳ سانتی متر در جلو و ۲.۵ سانتی در عقب پایین تر از نسخه استاندار قرار می گیرد. البته راننده می تواند هنگام تردد در شهر ارتفاع کف خودرو را تا ۴ سانتی متر افزایش دهد.

فراری SF90 اسپایدر نوویتک

حتماً بخوانید: فراری پوروسانگوئه؛ خودروی اسپرت بلند قامت چهار در مارانلویی ها

خرید

فعل حاضر که ما این مطلب را می نویسم ارزش کلکسیونی نسخه اسپایدر SF90 حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ هزار دلار است. پس قابل پیش بینی است که فراری SF90 اسپایدر نوویتک قیمتی بیش از ۱ میلیون دلار داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }