بنتلی فلایینگ اسپر اسپید؛ قوی ترین سدان تاریخ بنتلی و آخرین v12زمان مطالعه : ۲ دقیقه

بنتلی فلایینگ اسپر اسپید

سال ۲۰۰۶ بود که اولین بنتلی فلایینگ اسپر رونمایی شد. از آن موقع تا الان سه نسل از این سدان رونمایی شده است و آخرین نسل آن مربوط به سال ۲۰۱۹ است. در واقعیت و فعل حاضر فلایینگ اسپر تنها سدان بنتلی است و می شود آن را جانشین بنتلی مولسان دانست.

چند وقت پیش بود که بنتلی از مدل مولینر بتور رونمایی کرد و طبق گفته ها این خودرو قوی ترین کوپه تاریخ بنتلی بوده است. اما خوشبختانه واژه قوی ترین دست از سر محصولات بنتلی برنداشته است و الان که در سپتامبر ۲۰۲۲ هستیم قوی ترین سدان تاریخ بنتلی؛ یعنی فلایینگ اسپر اسپید رونمایی شده است. به گفته ها و اخبار فعل حاضر انگاری این آخرین خودرویی است که بنتلی آن را به یک پیشرانه ۱۲ سیلندر مجهز کرده است. ما که نمی دانیم، ولی باید ببینیم مالک این کمپانی انگلیسی که یک آلمانی بزرگ است چه خوابی برای آن دیده است.

بنتلی فلایینگ اسپر اسپیدمشخصات فنی

موتور ۶ لیتری V12 این خودرو توانایی تولید ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو که در زمان ۳.۷ ثانیه خود را از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند تمام قدرت خود را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ZF به تمامی چرخ ها به خصوص چرخ های عقب منتقل می کند.

در ادامه بخش مشخصات فنی به رینگ های ۲۲ اینچی فلایینگ اسپر اسپید می پردازیم که درون لاستیک های پیرلی جا خشک کرده اند. کلیپرهای ترمز این خودرو قرمز است، اما در صورت سفارش گذاری و هزینه بیشتر مالکان می توانند کلیپرهای مشکی را روی دیسک های خود قرار دهند.

بنتلی فلایینگ اسپر اسپیدطراحی ظاهری بنتلی فلایینگ اسپر اسپید

حدوداً همان چهره ای که در سال ۲۰۲۰ دیدیم را در این خودرو با تغییرات جزئی مشاهده می کنیم. این تغییرات با اسپلیتر جلو، دیفیوزر، باله های رکاب و اسپویلر عقب فیبر کربن که با دست ساخته شده اند قابل مشاهده است. در صورت تمایل هم می توانید این خودرو را با پکیج بلک لاین سفارش گذاری کنید.

بنتلی فلایینگ اسپر اسپیدکابین

در کابین این خودرو از مقداری زیادی پارچه ی سازگار با طبیعت استفاده شده است. در واقع علاوه بر استفاده از چرم طبیعی شما شاهد استفاده بسیار زیادی از پلی استر بازیافتی هستید. یک نکته جالب در مورد کابین فلایینگ اسپر اسپید این است که شما می توانید کابین خود را با ۱۵ تریم رنگی متفاوت سفارش گذاری کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید هنگام سفارش گذاری به جای تریم مشکی پیانویی بدون هزینه تریم چوبی را سفارش گذاری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }