هنگام انتخاب کیف کلاچ به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۳ دقیقه

انتخاب کیف کلاچ

هر چند که جنگ به هر صورتی و در هر کشوری اصلاً خوب نیست، اما جنگ جهانی دوم برای صنعت مد یک خوبی داشت. کیف های کلاچ در قرن نوزدهم از یاد خانم ها رفته بود و دیگر خانم ها این کیف زیبا را فراموش کرده بودند، اما عواقب و مشکلات اقتصادی دوباره این کیف ها را به صنعت مد بازگرداند.

شروع مطلب ما به صورتی بود که کیف کلاچ را یک کیف اقتصادی معرفی کرد. اما خوشبختانه و شوربختانه این روزها این نوع کیف اگر از کارگاه یک برند معتبر خارج شود قیمت های بسیار بالایی دارد. به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید از برند هرمس یک کیف کلاچ زیبا خریداری کنید باید حدود ۱۰ هزار دلار هزینه کنید.

اما خب اکثر برندها در کالکشن خود این نوع کیف را دارند و هر خانمی می تواند متناسب با شرایط خود یکی از این کیف ها را داشته باشد. فقط قبل از انتخاب کیف کلاچ حتماً به این موارد توجه کنید.

انتخاب کیف کلاچشرایط خود را در نظر بگیرید

بعضی از خانم ها هستند که دوست دارند از کیف کلاچ به صورت روزمره استفاده کنند. توصیه ما به این خانم ها استفاده از کیف هایی با رنگ خنثی است. عموماً رنگ های خنثی می توانند با هر استایلی ارتباط خوبی برقرار کنند.

توجه داشته باشید که برای مهمانی ها شما می تواند از کیف های کلاچ با رنگ های براق و جیغ و حتی جواهر دوزی شده استفاده کنید.

به جثه خود توجه داشته باشید

همیشه هنگام خریدن کیف کلاچ به جثه خود توجه کنید. اگر جثه ریزی دارید و دستان شما کوچک است بهتر است شما از کیف های کلاچ کوچک استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که وسایل داخل کیف نباید سبب تغییر ظاهری کیف شود، پس بهتر است اول به نیاز و وسایل خود توجه کنید.

حتماً بخوانید: هر آنچه که باید در مورد کیف کلاچ بدانید

کیف بنددار

سبک کلی این نوع کیف ها بدون بند است، اما به مرور زمان به دلیل تغییرات به وجود آمده بعضی از کیف های کلاچ بنددار هستند. اگر دوست دارید کیف را بر دوش خود بی اندازید و حمل آن برایتان ساده باشد، می توانید از کیف های بنددار استفاده کنید.

انتخاب کیف کلاچبافت کیف

بافت و متریال استفاده شده در هر کیف می تواند شرایط استفاده از آن را محدود کند. معمولاً کیف هایی با بافت و جنس چرم و کتان برای استایل های روزمره مناسب هستند. توجه داشته باشید که اکثر این نوع کیف ها حالت پاکتی دارند.

اما اگر خانم ها می خواهند برای مهمانی از این نوع کیف ها استفاده کنند، می توانند به سراغ فرم صندوقی با رنگ های براق و جواهردوزی شده بروند.

البته اگر شما برونگرا باشید در استفاده از اکسسوری ها به سراغ آیتم های جذاب و خاص می روید. فکر کنیم شرایط برونگراها در استفاده از نوع کیف های خیلی منحصر به فرد باشد.

حتماً بخوانید: برونگراها طوری لباس می پوشند که به چشم بخورند

کیفیت محصول

حتماً هنگام خرید کیف کلاچ به کیفیت محصول توجه زیادی داشته باشید. سعی کنید کمی با هزینه بیشتر کیف های کلاچ با جنس طبیعی خریداری کنید، زیرا این نوع کیف ها بسیار پرکاربرد هستند و جزء آیتم های اصلی استایل خانم ها محسوب می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }