برای موفقیت در بازار کار مد باید رقبای خود را به خوبی بررسی کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

موفقیت در بازار کار مد

قدیم ها اگر در ایران می خواستیم یک لباس مجلسی بخریم انتخاب هایمان محدود بود. اما این روزها جریان فرق کرده و ما در انتخاب پوشاک و برند محدودیت خاصی نداریم و در خیلی از مواقع برای خرید یک لباس به خاطر تنوع زیاد گیج می شویم. این اتفاق یعنی اینکه در ایران هم رقابت شدید در صنعت مد به جریان افتاده است. پس دیگر نمی شود با روش های قدیمی در این بازار موفق بود و حتماً افرادی در این مسیر خواهند ماند که مشتریان وفاداری داشته باشند.

سبک خود را مشخص کنید

حتماً با برند ماسیمو دوتی آشنا هستید. فکر می کنید مشتریان این برند چه کسانی هستند؟ من فکر می کنم افرادی که به دنبال یک سبک مینیمال در استایل خود هستند این برند در این زمینه کمک زیادی به آنها کرده است. این چیزی که بنده گفتم یک تصویر ذهنی از برند ماسیمو دوتی است و همیشه در ذهن من این برند اینگونه شناخته می شود.

شما هم باید سبک خود را داشته باشید تا مشتریان شما وفادار شوند. کاری که کنید که تصویری از برند و محصولات شما در ذهن مشتری بماند.

متمایز باشید

برای موفقیت در بازار کار مد باید متمایز رفتار کنید. اینکه بخواهید در مسیر خود فقط به دانش طراحی لباس و دیزاین بپردازید و دیگر مسائل مهم را فراموش کنید، مطمئناً در حوزه مد به جایگاه بالایی نخواهید رسید.

افرادی که در کنار دیزاین و طراحی به فکر یادگیری اصول برندسازی می افتند، آنها تصمیم گرفته اند که با دیگران فرق داشته باشند. این افراد می فهمند که برای چه کسانی می خواهد لباس طراحی کنند و بازاریابی آنها به چه صورت خواهد بود.

حتماً بخوانید: Elle ،Vogue و Gq از سایت های معروف مد است

از رقبای خود باخبر باشید

یکی از کارهایی که شما را در بازار مد موفق می کند، رصد کردن رقبا است. حتماً یک زمانی از کار خود را به موضوع جستجوگری اختصاص دهید. در واقع شما باید بدانید هر برندی در چه سطحی است و چگونه دارد فعالیت می کند. این کار به شما کمک می کند تا مسیر برند خود را هوشمندانه تر پیش ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }