دکوراسیون داخلی سرد برای دلنشین کردن فضازمان مطالعه : ۳ دقیقه

همه افراد کره زمین دوست دارند فضای داخلی خانه ی آن ها آرامش بخش باشد و در آن فضا احساس امنیت بکنند . حال امروزه صنعت دکوراسیون داخلی بسیار پیشرفت کرده و شاهد تغییرات زیادی در این زمینه بوده ایم . دکوراسیون داخلی سرد جزوه همین دکوراسیون های داخلی این صنعت پیشرفته است .

از نام این دکوراسیون می شود درک کرد که با یک فضایی روشن سر و کار داریم و در آن از رنگ های روشن استفاده شده است . حال در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا این دکوراسیون زیبا را در داخل خانه ی خود اجرایی کنید و از بودن در آن فضا لذت ببرید .

دکوراسیون داخلی سرد
دکوراسیون داخلی سرد
حتماً بخوانید : معماری روستیک یک سبک کاملاً طبیعی

استفاده از رنگ سفید

اکثر ما رنگ سفید را یک رنگ روشن می شناسیم و همیشه در دکوراسیون های داخلی نشانگر یک فضای سرد بوده است . برای اینکه بتوانیم دکور خانه خود را به یک فضای سرد نزدیک کنیم ، استفاده از رنگ سفید می تواند کمک بسیار زیادی در این زمینه به شما بکند . رنگ سفید علاوه بر تمیز دیده شدن فضا باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شود و شما می توانید از این رنگ برای دل باز کردن فضای خانه خود استفاده کنید .

دکوراسیون داخلی سرد
دکوراسیون داخلی سرد

رنگ سبز نشانی از دکوراسیون سرد

رنگ سبز را بیشتر می شود در طبیعت یافت کرد و می شود گفت این رنگ نشان از یک طبیعت واقعی دارد و به انسان ها حس رشد و تکامل را می دهد . شما می توانید از رنگ سبز روشن به عنوان یک رنگ سرد در دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده کنید .

استفاده از رنگ سبز روشن در مبلمان خانگی و فرش می تواند یک دکوراسیون داخلی سرد خوبی برای اهالی خانه باشد و باعث می شود یک حس آرامش در وجود انسان ایجاد شود و شما را از افکار بیهوده دور کند .

دکوراسیون داخلی سرد
دکوراسیون داخلی
حتماً بخوانید : فواید گل و گیاه در خانه

رنگ آبی روشن

بهترین رنگی که می توانید در سرد کردن فضا استفاده کنید رنگ آبی روشن و فیروزه ای است . این رنگ در آرامش ذهن انسان بسیار تاثیر گذار است و همیشه استفاده از رنگ باعث می شود فضای شما بزرگتر دیده شود .

سعی کنید از این رنگ بیشتر در مبلمان و رنگ دیوارهای خانه خود استفاده کنید . رنگ آبی نشانگر آب و باران است و همیشه انسان را به یاد یک فضای دریایی و ساحلی می اندازد و باعث می شود در این فضا احساس امنیت کند .

دکوراسیون داخلی سرد
دکوراسیون داخلی

رنگ بنفش عضوی از فضای سرد

این رنگ در بین جوانان یکی از رنگ های محبوب به حساب می آید ولی در استفاده از آن در دکوراسیون داخلی سرد باید بسیار سنجیده عمل کنید ، زیرا کمی استفاده بیش از حد از این رنگ می تواند فضای شما را به یک فضای گرم تبدیل کند و شما را دکوراسیون سرد دور کند .

حتماً بخوانید : انقلاب صنعتی در معماری چگونه شکل گرفت ؟

سعی کنید این رنگ را در مبلمان خانه خود استفاده کنید ، زیرا این عمل باعث می شود فضای شما از سردی بیش از حد خارج شود و یک فضای دلنشین را برای شما ایجاد کند .

در آخر

اگر به دنبال یک دکوراسیون داخلی سرد هستید حتماً از رنگ های سفید ، آبی روشن ، سبز روشن و بنفش در دکور خانه خود استفاده کنید . توجه داشته باشد استفاده بیش از از رنگ های سرد می تواند نتیجه عکس در فضای خانه شما ایجاد کنید ، برای همین موضوع سعی کنید از اقلام کوچک دکوراسیون داخلی که رنگ گرم دارند استفاده کنید تا آن فضا برای شما آرامش بخش تر شود .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }