مایکل کورس؛ برند لوکس میان رده، اما دردسترس عمومزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دیدن لوگوی MK در جمع های زنانه شیک پوش برای خیلی ها دیگر تازگی ندارد و عموماً همه ی ما با این برند تا حدودی آشنایی داریم. اما یک نکته جالب؛ ما با یک برند لوکس سر و کار داریم، ولی چرا خرید محصولات این برند بین عموم اینقدر محبوبیت دارد؟

لوکس هست، اما دردسترس

می شود گفت این برند نه چندان قدیمی فاکتورهای یک برند لوکس را رعایت کرده، اما در صنعت مد و فشن هنوز یک برند لوکس میان رده شناخته می شود. دلیل اصلی محبوبیت این برند در تولید آیتم های لوکس برای خانم ها و زنان لوکس پسند است. البته که استفاده از مواد اولیه باکیفیت خود می تواند دلیل محکمی باشد.

بهتر است بدانید که برند مایکل کورس از چرم مرغوب و بسیار باکیفیت محصولات خود را خود را تولید می کند. جالب تر این است که این برند کیف های خود را از بهترین چرم سافیانو که برند پرادا آن را ثبت کرده است تولید می کند.

اصلاً مایکل کورس کیست؟

مایکل کورس یک طراح مشهور آمریکایی است که در ۹ آگوست ۱۹۵۹ در نیویورک متولد شده است. مایکل از دوران نوجوانی به مد علاقه مند بوده و از همان دوران در زیر زمین خانه اش به طراحی و فروش مشغول بوده است. مایکل در سال ۱۹۸۱ اولین کالکشن لباس زنانه را در فروشگاه برگدورگ گودمن به نمایش گذاشت. جالب است بدانید که برند مایکل کورس هم اکنون بیش ۱۲۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد. همچنین باید اشاره کنیم که داوری مسابقه Project Runway از دیگر افتخارات آقای مایکل کورس است.

برند مایکل کورسبازاریابی بسیار قوی دارد

اگر سری به شبکه های اجتماعی این برند بزنید حتماً متوجه خواهید شد تبلیغات مایکل کورس همرده برندهای بزرگ دنیا است و سعی کرده با عکاسان و مدل های مشهور و تبلیغات جذاب خود را یک برند لوکس معرفی کند. باید اشاره کنیم که مایکل کورس آشنایی خوبی از جایگاه و موقعیت خود دارد و بسیاری از کارشناسان او را رقیب بزرگی برای برندهایی مثل COACH و TORY BURCH می دانند.

حتماً بخوانید: برند کارتیه؛ برندی که استاندارهای تجمل را تعیین کرده است

به همه نیازها پاسخ می دهد

MK تمام سعی خود را کرده که محصولات متنوعی برای همه ی افراد به خصوص خانم ها تولید کند. اگر به محصولات این برند توجه کرده باشید حتماً متوجه شده اید که محصولات این برند در سایز، رنگ و طراحی های جذابی برای هر نوع استایل تولید شده اند. چه خانمی جوانی باشید که به یک دورهمی دوستانه می روید یا خانمی باشید که برای بستن یک قرارداد به شرکتی می روید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }