با چند ابزار هوش مصنوعی در صنعت مد و فشن آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

تا حالا به این فکر کردید که از ابزارهای هوش مصنوعی برای استایل خود استفاده کنید؟ یا به این فکر کردید که قبل از تولید تجسمی از طرح خود در یک ظاهر واقعی داشته باشید؟ هوش مصنوعی وارد صنعت مد و فشن شده و این روزها بسیاری از کسانی که در این صنعت فعالیت دارند از هوش مصنوعی و بعضی ابزارها در جهت پیشرفت کاری خود استفاده می کنند.

شما از چه ابزارهای هوش مصنوعی برای مد و فشن استفاده می کنید؟

Botika

ابزار Botika بیشتر مخصوص آنلاین شاپ ها است. این ابزار به آنلاین شاپ ها کمک می کند در سریع ترین زمان و کمترین هزینه عکاسی کنند و تصاویر باکیفیتی را تولید کنند.

Fashion Advisor Al

اگر دوست دارید دانش شما در صنعت مد و فشن به روز باشد این ابزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. البته که ابزار Fashion Advisor Al می تواند در نحوه ی ست کردن لباس ها و رنگ ها به شما کمک زیادی کند.

Visual Hound

ابزار هوش مصنوعی Visual Hound به طراحان لباس کمک می کند ایده های خود را با ظاهر واقعی نمونه سازی کنند. این ابزار به کمک طراحان آمده تا تجسمی روی طراحی خود قبل از تولید داشته باشند.

Styleriser

ابزار Styleriser براساس ویژگی های ظاهری مثل رنگ پوست، رنگ چشم، فرم صورت و … به شما در انتخاب پوشش پیشنهادات جذابی می دهد.

حتماً بخوانید: با ابزارهای هوش مصنوعی برای ادیت عکس آشنا شوید

CALA

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی در صنعت مد و فشن CALA است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که محصولات سفارشی و شخصی سازی شده را براساس سلیقه مشتری طراحی و تولید کنید. بیشتر می شود گفت مخصوص افرادی است که در زمینه لباس های شخصی دوزی فعالیت دارند.

Bodify

خیلی ها هنگام خرید آنلاین نگران سایز لباس هستند. ابزار Bodify به شما کمک می کند لباس هایی متناسب با سایز بدنتان را خریداری کنید و همچنین این ابزار به شما پیشنهادات جذابی براساس اطلاعاتی که از انتخاب شما به دست آورده می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }