هر آنچه که باید در مورد کیف کلاچ بدانیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

کیف کلاچ

به دوران بابلی ها و قرن چهارم میلادی می رویم. در آن دوران زنان و مردان از این کیف ها در مراسم مذهبی استفاده می کردند. البته می گویند در ساخت این کیف ها از کیسه های پول زنان و مردان قدیم الهام گرفته شده است. جالب است بدانید که این سبک کیف ها در قرن ۱۹ میلادی از یاد مردم رفت و به نوعی از دنیای مد فراموش شد. اما خوشبختانه به دلیل شرایط اقتصادی و عواقب جنگ جهانی دوم دوباره کیف کلاچ به دنیای مد برگرشت و زندگی تازه ای را شروع کرد.

کیف کلاچکیف کلاچ در دنیای مد امروز

پاراگراف بالا از کیف کلاچ یک ذهنیت بسیار معمولی را در ذهن شما ایجاد کرد. اما باید بگوییم امروزه این ذهنیت کاملاً تغییر یافته و موضوع کاملاً نسبت به گذشته عوض شده است. در واقع امروزه از این نوع کیف ها در مجالس بسیار رسمی استفاده می شود و هر فردی که این نوع کیف ها را در دست خود دارد سعی در خاص جلوه دادن خود دارد.

حتماً بخوانید: استایل متناسب با کفش های تخت چیست؟

کاربرد کیف کلاچ

همانطور که از تصاویر مشخص است شما با یک کیف بسیار ظریف و کوچک سر و کار دارید. به طور کل این نوع کیف ها ساخته شده اند که افراد وسایل ضروری مثل تلفن همراه، کارت بانکی، کیف پول و … در آن ها قرار دهند. برای همین است این نوع کیف حالت مجلسی پیدا کرده اند و نمی شود از آن ها در هر زمان و مکانی استفاده کرد.

کیف کلاچطراحی ظاهری

در این سبک کیف ها خبری از بند و دستگیره بلند نیست. در واقع شما باید این نوع کیف ها را در دست بگیرید. البته که در بعضی از این نوع کیف ها بندهای کوچکی به کار رفته تا فرد کیف را راحت تر در دست بگیرد.

شکل ظاهری این نوع کیف ها هر روزه در حال تغییر است و شما نمی توانید آرامشی را در طراحی این نوع کیف ها ببینید. پس برای خرید دست شما کاملاً باز است و شما می توانید بر طبق سلیقه ی خود کیف مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین شیوه دست گرفتن

بیشتر این نوع کیف ها را به سه شیوه به دست می گیرند. متداول ترین شیوه می تواند در دست گرفتن کیف به طور کاملاً عادی باشد. اما اگر به یک مجلس رسمی می روید و دوست دارید استایلتان متفاوت باشد، حتماً کیف کلاچ را با دو دست خود در مقابل بدنتان نگه دارید.

اگر از کیف کلاچ بزرگ استفاده می کنید، سعی کنید برای نگه داشتن آن از زیر بغل خود کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }