از اشتباهات رایج آرایشی می توان به استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر اشاره کردزمان مطالعه : ۲ دقیقه

اشتباهات رایج آرایشی

برخی تصورات اشتباه سبب شده بسیاری از خانم ها آرایشی غیرطبیعی داشته باشند. از این دست تصورات اشتباه می توان به استفاده از کانسیلر روشن، استفاده از پنکک برای کل صورت، استفاده نکردن از رژ قرمز و … اشاره کرد.

استفاده نادرست از کانسیلر

بسیاری از خانم ها در هنگام مصرف کانسیلر و کرم پودر دچار اشتباه رایجی می شوند. اشتباه این خانم ها این است که آنها قبل از استفاده از کرم پودر از کانسیلر استفاده می کنند. این کار خانم ها سبب می شود آنها نتوانند به مقدار مورد نیاز از کانسیلر استفاده کنند و در بیشتر مواقع در مصرف این محصول آرایشی زیاده روی می کنند. پس ابتدا شما باید از کرم پودر استفاده کنید و در صورت نیاز از کانسیلر استفاده کنید.

پنکک

از دیگر اشتباهات رایج آرایشی که معولاً جذابیت کانسیلر و کرم پودر را از بین می برد، استفاده نادرست از پنکک است. این تصور اشتباه است که شما از پنکک برای کل صورت خود استفاده کنید، بلکه بایستی از این محصول آرایشی تنها برای ایجاد سایه روشن روی بعضی نقاط صورت استفاده کنید.

رنگ سایه

از تصورات اشتباه خانم ها این است که فکر می کنند رنگ سایه حتماً باید همرنگ چشم باشد. شما می توانید از هر رنگی برای سایه چشم خود استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که سایه چشم را به خوبی محو کنید.

اسفنج آرایشی

حتماً برای محو کردن آرایش خود از اسفنج آرایشی استفاده کنید. خیلی ها متأسفانه برای محو کردن از دستان خود کمک می گیرند. توجه داشته باشید که اسفنج آرایشی علاوه بر اینکه بهداشتی است به شما کمک می کند کنترل بیشتری روی آرایش خود داشته باشید.

اشتباهات رایج آرایشیرنگ کانسیلر

بسیاری فکر می کنند که رنگ کانسیلر باید روشن تر از پوست آنها باشد. اما در حالی که رنگ کانسیلر انتخابی شما باید همرنگ پوست شما باشد تا آرایش شما طبیعی تر و جذاب تر شود.

حتماً بخوانید: برای ماندگاری آرایش بر روی پوست چرب چه کار کنیم؟

ریمل کهنه

یک ریمل زمانی کهنه می شود که تاریخ انقضاء آن که معمولاً سه ماه است گذشته باشد. پس اگر ریمل شما خشک نشده دلیلی نمی شود که شما هنوز می توانید از آن استفاده کنید.

حتماً بخوانید: اصول آرایش مینیمال چیست و چگونه می توانیم یک آرایش سبک داشته باشیم؟

رژلب قرمز

بعضی از خانم ها فکر می کند که رژ قرمز چون رنگ بسیار جیغی دارد به آنها نمی آید و آرایش آنها را خراب می کند. اما در واقعیت رژ قرمز به همه خانم ها می آید. فقط توجه داشته باشید که در صورت استفاده از رژ قرمز حتماً آرایش ملایم و محو شده داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }