با بهترین دانشگاه های طراحی لباس دنیا آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بهترین دانشگاه های طراحی لباس دنیا

یکی از رشته های پرطرفدار در دنیا طراحی لباس و مد است. طبیعتاً در این زمینه دانشگاه های مطرح زیادی وجود دارند. امروز ما به سراغ دانشگاه هایی رفته ایم که فارغ التحصیلان آن مایکل کورس، کارولینا هررا، تیری موگلره، الکساندر مک کوئین، جان گالیانو و … هستند.

Accademia di Costume e di Moda

اگر بخواهیم به یکی از سه مدرسه برتر دنیا برای دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در حوزه طراحی مد و لباس اشاره کنیم، حتماً Accademia di Costume e di Moda می تواند بهترین مثال باشد. جالب است بدانید که این مدرسه با روش های آموزشی منحصر به فردی که دارد در دنیا بسیار معروف است. شما برای تحصیل در این مدرسه باید به رم ایتالیا سفر کنید.

FIT

اگر به کارهای کلوین کلاین، مایکل کورس و کارولینا هررا علاقه مند هستید و دوست دارید کمی در مسیر زندگی آنها قدم بگذارید، تحصیل در دانشگاه فناوری مد که به MIT هم معروف است فکر بدی نیست، چونکه این طراحان بزرگ روزی دانشجوی این موسسه بوده اند. این مدرسه در سال ۱۹۴۴ تأسیس شده و دانشجویان می توانند در رشته مختلفی در زمینه تجارت، فشن، بازاریابی، استایلینگ، تصویرسازی و … تحصیل کنند. جالب است بدانید که در این مدرسه یک مجموعه موزه قرار دارد که توسط مورخ و والری استیل مدیریت می شود.

Madrid-IED lstituto Europeo di Design

اگر در زمینه طراحی لباس و مد به دنبال نوآوری، یاد گرفتن مهارت های جدید و کار آفرینی هستید، تحصیل در این دانشگاه می تواند به شما کمک شایانی کند. این دانشگاه که یکی از بهترین دانشگاه های طراحی لباس دنیا است علاوه بر مادرید در کشورهای ایتالیا و برزیل هم شعبه دارد.

بهترین دانشگاه های طراحی لباس دنیاESMOD

ESMOD اولین و قدیمی ترین مدرسه طراحی مد فرانسه است و همچنین یک مدرسه بین المللی طراحی مد و کسب و کار است که علاوه بر فرانسه در ۲۱ شهر دنیا شعبه دارد.

می شود گفت این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های طراحی لباس در دنیا است از آن طراحان بزرگ مثل تیری موگلره فارغ التحصیل شده اند. جالب است بدانید که متر و مانکن در این دانشگاه اختراع شده است.

حتماً بخوانید: Haute Couture ،Luxury Fashion ،Diffusion Lines و … شما در کدام سطح از این هرم فشن هستید؟

Central Saint Martins

به انگلستان سفر می کنیم و به سراغ یک مدرسه هنر دولتی می رویم که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شده است. این مدرسه در زمینه های مختلف هنری و طراحی به ویژه مد شهرت دارد و جالب است بدانید که الکساندر مک کوئین و جان گالیانو از این دانشگاه فارغ تحصیل شده اند.

Paris College of Art

این دانشگاه بین المللی قصد دارد آموزش را با تلفیق هنر فرانسوی در چارچوب آمریکایی بدهد. بهتر است بدانید که این کالج از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۰ ارتباط بسیار خوبی با مدرسه طراحی نیویورک داشت و به پارسونزپاریس معروف بود، اما از سال ۲۰۱۰ به یک مؤسسه مستقل تبدیل شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.

img { border-radius: 25%; }