زبان بدن فردی که دوستمان دارد به این شکل استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

زبان بدن فردی که دوستمان دارد

اکثر ما در رابطه های عاطفی با صحبت های دوستانه و عاشقانه مواجه می شویم و از طریق همین صحبت ها به طرف مقابل خود عشق می ورزیم. چه خوب است پارتنر ما با صحبت هایش ما را عاشق خود کرده است. اما آیا زبان بدن او با صحبت هایش همخوانی دارد؟

در ادامه ما به چند زبان بدن فردی که دوستمان دارد اشاره کرده ایم.

زبان بدن فردی که دوستمان داردعکس العمل نشان دادن به واکنش ها

فردی که شما را دوست دارد به واکنش های شما عکس العمل خوبی نشان می دهد. به طور مثال زمانی که شما حرف های ناراحت کننده می زنید، او بلافاصله ناراحت می شود یا بالعکس زمانی که شما صحبت های خنده دار می کنید، او بلافاصله شما را با خنده های خود همراهی می کند.

حتماً بخوانید: نشانه های خیانت در رابطه می تواند این موارد باشد

حالت بدنی راحت دارد

اگر پیش فردی هستید که شما را دوست دارد به زبان حالت بدنش توجه کنید. او همیشه در کنار شما حالت بدنی باز دارد و بسیار راحت در مقابل شما می ایستد و می نشیند. این نوع زبان بدن از جایی نشات می گیرد که طرف مقابل به شما اعتماد کافی دارد و شما فرد مورد علاقه او هستید.

نگاه کردن مداوم به تلفن همراه

در اکثر مواقع فردی که شما را دوست دارد هنگام باهم بودن زیاد به گوشی خود توجهی نمی کند و از چک کردن مداوم آن پرهیز می کند. البته به این موضوع توجه کنید که در بعضی مواقع فرد مقابل شما به دلیل اضطراب مدام گوشی خود را چک می کند. پس کارتان سخت است که بفهمید فرد مقابلتان دوستتان دارد یا خیر.

حتماً بخوانید: اگر این ۵ فاز را تجربه کرده اید به مراحل عشق واقعی خود پایان داده اید

در جمع ها حواسش به شما است

هنگام صحبت کردن معشوقتان در جمعی به زبان بدنش توجه کنید. اگر او مدام شما را نگاه و ارتباط چشمی خوبی با شما برقرار می کرد، مطمئن باشید که او شما را دوست دارد.

جالب است بدانید اگر شما با او در جمع نباشید، شما برای او یک فیلم سینمایی جذاب هستید. در واقع او با دقت به صحبت های شما گوش می کند و نگاهش از شما برداشته نمی شود.

خرید کنید: آیا قصد مطالعه کتاب های زبان بدن را دارید؟

فرد مقابل شما همانند آینه است

آینه مثال خوبی برای زبان بدن فردی که دوستمان دارد. ساده تر توضیح دهیم؛ فردی که شما را دوست دارد همانند آینه در مقابل شما می ماند. هر زمان که شما می خندید او می خندد، هر زمان که شما ناراحت هستید او ناراحت است، هر زمان که شما متعجب هستید او متعجب است و … .

زبان بدن فردی که دوستمان داردایستاده سخن گفتن

ایستاده با او صحبت کنید. اگر او شما را دوست داشته باشد از حالت معمول بسیار به شما نزدیک تر می ایستد.

حتماً بخوانید: تشخیص عشق واقعی؛ دوست داشتن واقعی چه ویژگی های دارد؟

حرف زدن هنگام نشستن

همراه او پشت میزی بنشینید. اگر دستانش به زیر چانه اش رفت یا روی میز گذاشت و به سمت شما تمایل پیدا کرد، مطمئن باشید او شما را دوست دارد.

حتماً بخوانید: از واجبات زندگی صحیح یادگیری آداب معاشرت است

حتی چشمانش می خندد

چشم های خندان می تواند زبان بدن فردی باشد که دوستمان دارد. در واقع آن فرد علاوه بر اینکه بر روی لبانش خنده است، بر روی چشمانش هم خنده جاری است. اگر به چشمانش نگاه کنید حتماً متوجه بزرگ شدن مردمک چشم، برق زدن و چروک افتادن دور گوشه های چشمش می شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }