آقایان کمی با تفاوت زن ها و مردها آشنا شوند تا رابطه بهتری را تجربه کنندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

همانطور که می دانید زن ها و مردها از نظر فیزولوژیک و روانشناختی تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای همین موضوع زوجین برای داشتن روابط بهتر باید نکاتی را در مورد یکدیگر بدانند.

امروز ما به سراغ آقایان رفته ایم تا کمی بیشتر در مورد خانم ها بدانند و آنها را بیشتر درک کنند.

صحبت در مورد مشکلات رابطه

بسیاری از آقایان عادت کرده اند که فقط همسر آنها در مورد چالش های رابطه صحبت کند. این جریان که فقط خانم ها در مورد بهتر شدن رابطه صحبت کنند بعد از مدتی سبب می شود خانم احساس کند که همسر او به رابطه اهمیت نمی دهد و فقط او هست که به فکر سلامت این رابطه است. پس آقایان باید در بعضی مواقع خود پیش قدم بشوند و در مورد چالش های رابطه با همسر خود صحبت کنند.

کمک خواستن

زمانی که مردها با مشکلی مواجه می شوند بیشتر تمایل دارند همسر آنها راه حلی جلوی آنها بگذارد. اما خانم ها دوست دارند در این مواقع ابتدا همسرشان با آنها همدلی و احساسات آنها را تایید کند و بعد راه حلی جلوی آنها قرار دهند.

کارهای منزل

طبق مطالعاتی که شده روابطی که در آنها مرد در کارهای خانه به همسر خود کمک می کند بسیار سالم تر و باکیفیت تر از دیگر روابط است. آقایان عزیز زمانی که شما در کارهای منزل به همسر خود یاری می رسانید به او می فهمانید که کارهای خانه مهم و سخت است و شما دارید به او توجه می کنید.

PMS

خود دوران قاعدگی یک موضوع مفصل است که توضیح آن از حوصله این مطلب خارج است. اما حتماً می دانید که قبل از شروع قاعدگی دوره ای به نام PMS است که طبق تحقیقات نشان داده که حدود ۸۰ درصد خانم ها در این دوره دچار اضطراب، افسردگی، نوسانات خلقی، بی خوابی و … می شوند. در این دوره درک بهتر همسر می تواند روی کیفیت رابطه بسیار تأثیر بگذارد.

حتماً بخوانید: این ۴ مورد می تواند از نشانه های طلاق عاطفی باشد

رابطه جنسی

این را بدانید که هیچ خانمی نمی تواند هر لحظه که بخواهد رابطه جنسی داشته باشد. آنها برای رابطه جنسی نیاز به آمادگی ذهنی و بدنی دارند و معاشقه قبل از رابطه برای آنها اهمیت بسیار بالایی دارد.

حتماً بخوانید: از رفتارهای اشتباه در رابطه برآورده کردن تمام نیازهای پارتنر خود است

زبان عشق خانم ها

خانم ها در زندگی به توجه و وقت گذاشتن همسر خود بسیار اهمیت می دهند. به نوعی می شود گفت تغذیه و زبان عشق اکثر خانم ها همین توجه و وقت گذاشتن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }