از واجبات زندگی صحیح یادگیری آداب معاشرت استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

یادگیری آداب معاشرت

دانستن آداب معاشرت در زندگی می تواند ما را همانند مرواریدی کند در بین نگین ها بدل این جامعه. در واقع دانستن آداب معاشرت به ما برچسب های فرد عاقل، فرد با شخصیت، فرد با کلاس و … می چسباند. آداب معاشرت به ما این اجازه را می دهد که با دوستان خود بهترین ارتباط را برقرار کنیم. دانستن آداب معاشرت به ما….

آداب معاشرت
آداب معاشرت

میز سر کار

ادب این را حکم می کند که شما زمانی که سر کار هستید، کیف لوزام آرایش، کیف پول، شال گردن، کلید منزل و … روی میز رها نکنید. سعی کنید اقلامی را روی میز کار خود بگذارید که فقط مربوط به کار شما است نه دیگر کارهای شخصی مثل کیف پول شما.

حتماً بخوانید: در ارتباط با دیگران مهارت داشته باشیم

طرز نشستن

اگر در مکانی هستید که صندلی های آن ها کوتاه است، نباید پاهای خود را هنگام نشستن روی هم بی اندازید، باید سعی کنید پاهای خود را کنار هم و زانوهای خود را به هم نزدیک کنید.

یادگیری آداب معاشرت
یادگیری آداب معاشرت

جایگاه لباس در مهمانی ها

آیا شما دوست دارید فردی که به خانه شما می آید، لباس های خود را روی تخت یا مبل شما رها کند؟ حتماً اگر شما قانون معاشرت را بدانید به این سوال ما پاسخ نه می دهید. پس سعی کنید هنگامی که به مهمانی می روید از فرد میزبان خواهش کنید لباس شما را به جایی که او دوست دارد و تعیین کرده است، بگذارد.

حتماً بخوانید: باورهای سمی چه تأثیری در زندگی ما دارند؟

محتوای کیف

مطمئناً داخل کیف همه ما محتوای خصوصی وجود دارد، پس خارج کردن این محتواها در مکان ها عمومی و در دید مردم می تواند خارج از آداب معاشرت باشد.

یادگیری آداب معاشرت
یادگیری آداب معاشرت

هدیه خوراکی در مهمانی ها

اگر شما میزبان هستید و مهمانتان برای شما هدیه خوراکی آورده است آن را روی میز خود قرار دهید تا همه ی اعضای مهمانی شما از آن استفاده کنند.

حتماً بخوانید: سواد رابطه؛ بدان تا زندگی بهتری را تجربه کنی

رفت و آمد در وسایل نقلیه

در رفت و آمدهای خود هیچ زمان در وسیله ی نقلیه ای که نشسته اید با فرد غریبه ای که مخالف جنسیت شما است و با او آشنایی ندارید در ردیف عقب خودرو ننشینید.

خانم ها هنگام سوار شدن به ماشین

یک خانمی که آداب معاشرت می داند هیچ زمان هنگام نشستن در کابین خودرو به طور یکباره نمی شیند، بلکه اول لبه صندلی می نشیند و سپس پاهای خود را به داخل کابین هدایت می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }