چگونه دوست درونگرا خود را با رفتار خود خوشحال کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

دوست درونگرا

۲ ژانویه، تاریخی روز جهانی بسیاری از اطرافیان ما است. روز جهانی افرادی است که اتاق خوابشان کل زندگیشان را تشکیل می دهد. روز جهانی افرادی که اگر شما را دوست داشته باشند، برونگراترین فرد می شوند، روز جهانی اشخاصی که اگر از شما ناراحت بشوند، سکوت اختیار می کنند. بیایید به تیپ شخصیتی درونگراها احترام بگذاریم تا این افراد از دوستی با ما لذت ببرند.

طرز صحیح رفتار با یک فرد درونگراچگونه دوست درونگرا خود را خوشحال کنیم؟

اگر قصد دارید دوست خود را خوشحال کنید، سعی کنید در روابط خود از جملاتی چون (تو چقدر فرد آرومی هستی)، (اینقدر ساکتی، خسته نشدی)، (چرا تو اصلاً حرف نمیزنی) و … استفاده نکنید. اگر این موضوع را در رابطه خود رعایت کنید، مطمئن باشید دوست خود را بسیار خوشحال کرده اید.

حتماً بخوانید: من یک درونگرا هستم و آمده ام شما را با تایپ شخصیتی خود آشنا کنم

اگر شما را دوست داشته باشد، …

یکی از نشانه هایی که ما را متوجه می کند که یک فرد درونگرا به ما علاقه دارد و از بودن با ما لذت می برد، تغییر شخصیت آن ها است. در واقع آن ها در کنار فردی که دوستشان دارند از شخصیت درونگرا خود فاصله می گیرند و با شخصیت برونگرا در کنار شما فقط می گذرانند.

حتماً بخوانید: افراد درونگرا اینگونه خوشحال می شوند

نقطه ضعف درونگرا

اگر به دنبال دوست درونگرا خود رفته اید، سعی کنید زیاد صحبت نکنید، زیرا این افراد به شدت از راننده پرحرف بدشان می آید و دوست دارند در کابین ماشین سکوت حاکم باشد و به آهنگ مورد علاقه خود گوش کنند.

چگونه دوست درونگرا خود را خوشحال کنیم؟
چگونه دوست درونگرا خود را خوشحال کنیم؟

افراد غریبه را از آن ها دور کنید

از اینکه دوستان غریبه خود را وارد جمع خود و دوست درونگرا خود کنید به شدت پرهیز کنید. این افراد اصلاً دوست ندارند با اشخاص ناشناس صحبت کنند. اگر تجربه این کار را داشته باشد، حتماً متوجه شده اید که دوست شما اصلاً تمایلی به صحبت کردن نشان نمی دهد.

حتماً بخوانید: درونگراها آنقدرها هم که می گویند همسران بدی نیستند

دوست درونگرا در رابطه چگونه رفتار می کند؟

درونگراها شاید در شروع یک رابطه کمی تنبل باشد؛ اما مطمئن باشید که اگر با شما رابطه ای را شروع کنند تا پایان همراه خوبی برای شما خواهد بود.

حتماً بخوانید: آیا شما با ویژگی های مثبت افراد درونگرا آشنایی دارید؟

نشانه ناراحت بودن درونگراها

برای خیلی از ما پیش آمده که دوستانمان هنگام ناراحت بودن از ما دست به دامن داد و فریاد شوند. اما در این بین دوستانی هم هستند که دست به دامن سکوت می شوند و هیچ صحبتی با ما نمی کنند. ما به این دست از افراد درونگرا می گوییم.

سؤالات جزئی بپرسید

دوست شما زیاد از شنیدن سؤالات کلی که اکثر ما در طی شبانه روز بسیار می شنویم خوشنود نمی شود. پس سعی کنید به جای پرسیدن سؤالاتی چون (چه کار می کنی؟)، (چه خبرا؟)، (کار و بار چه جوره؟) و … به جزئیات بپردازید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }