نشانه های خیانت در رابطه می تواند این موارد باشدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نشانه های خیانت در رابطه

قبل از همه چیز تمام موارد اشاره شده الزاماً نشانه های خیانت در رابطه نیست و شما نمی توانید با مشاهده این موارد در رابطه خود حتماً احتمال خیانت همسر خود را بدهید. اما باید توجه کنید که شما برای حفظ و مراقبت از رابطه خود حتماً بایستی به رفتارهای همسر خود توجه کنید و با مشاهده این موارد کمی هوشیارتر رفتار کنید.

نشانه های خیانت در رابطهرفتارهای مخفیانه

اگر متوجه شدید که همسرتان رفتارهای مخفیانه مثل پنهان کردن تلفن همراه یا خاموش کردن ناگهانی صفحه لپ تاپ دارد، کمی به خیانت همسر خود در رابطه شک کنید.

حتماً بخوانید: تجربه داشتن رابطه یک طرفه می تواند خیلی ناراحت کننده باشد

احساساتتان چه می گوید

بعضی اوقات پیش می آید که یک طرف رابطه دیگر آن حس قبلی که نسبت به همسر خود داشته را تجربه نمی کند و مدام به فکر این هست که در رابطه آن ها مشکلی وجود دارد.

حتماً بخوانید: اگر این ۵ فاز را تجربه کرده اید به مراحل عشق واقعی خود پایان داده اید

همسرتان کمتر در دسترس است

از نشانه های خیانت در رابطه می توان به در دسترس نبودن همسر اشاره کرد. در این زمان ها همسر شما کمتر وقت خود را در منزل می گذرانند و ساعات زیادی را خارج از منزل هستند. این موضوع کاملاً غیرطبیعی به وجود می آید و اینگونه نیست که شما قبلاً هم تجربه چنین شرایطی را داشته بودید.

نشانه های خیانت در رابطهبی تفاوتی همسر

اگر متوجه شدید که همسرتان نسبت به شما بی میل و بی تفاوت است و در اکثر مواقع مشغول انتقاد از شما هست و کمتر تمایل دارد با شما وقت بگذراند، این امکان را بدهید که همسرتان دارد به شما خیانت می کند.

حتماً بخوانید: علت عقب نشینی مرد در رابطه چیست؟

تغییر در عادات

از نشانه های خیانت همسر می توان به مکالمات تلفنی مشکوک، تغییر در عادات زندگی، بیش از حد وقت گذراندن در فضای مجازی و اهمیت ندادن به برنامه های زندگی اشاره کرد. البته توجه کنید که شما برای اثبات این تغییرات احتیاج به دلیل قاطعی دارید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }