بررسی پورشه کاین ۲۰۱۱ -۲۰۱۴+ مشخصات فنی پورشه کاینزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی پورشه کاین

پورشه از سال ۲۰۰۲ به فکر تولید خودروهای کراس اوور در صنعت خودرویی خود افتاد و خودرویی به نام پورشه کاین را بر روی ریل خط تولید خود برد و تمام کراس اوورهای پرادعای جهان را دعوت به مبارزه کرد. حال این خودرو در دورانی وارد ایران شد که کراس اوورهای موجود در ایران هنوز نتوانسته بودند که آسفات زمین را به خوبی گرم کنند. پس با ورود دو نسل از پورشه کاین به ایران آسفالت های خیابان ها به خوبی توسط جوانان کشورمان گرم شد و ما خیلی مواقع در خیابان های شهر شاهد غرش این اشتوتگارتی های جذاب بودیم.

در ادامه مطلب شما را با پورشه کاین ۲۰۱۱ -۲۰۱۴  آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

porsche cayenne

طراحی ظاهری

در این نسل از پورشه کاین ما دوباره شاهد یک طراحی محافظه کارانه از پورشه هستیم و می شود گفت همین موضوع باعث شده است که پورشه تا این حد در دل بعضی ها جا باز کند.

پس با این تفاسیر ما دوباره شاهد یک نمای قورباغه ای با چراغ های مانند اشک چشم هستیم. اگر به نمای عقب این خودرو برویم شاهد یک طراحی بسیار جذاب از پورشه هستیم که با خروجی های اگزوز و چراغ های جذاب خود توانسته خود را به خوبی یک خودروی اسپرت معرفی کند و با روح و روان ماشین بازها بازی کند.

در نمای جانبی رینگ های سایز ۲۱ و خطوط روی بدنه می تواند بیانگر یک خوردوی پر شتاب و اسپرت باشد. باید یاد آوری کرد که اگر رینگ ها مشکی پیانویی باشد دیگر هوش از سر بیننده می برد.

porsche cayenne

امکانات رفاهی

هر زمان که نام پورشه را شنیدید مطمئن باشید که با یک خودروی لوکس سر و کار دارید. اما طعم و مزه لوکس در کابین کاین کمی متفاوت تر از دیگر محصولات پورشه است و اگر بخواهیم این طعم و مزه را تشبیه به شیء کنیم تنها کابین هواپیما می تواند از پس از این تشبیه در بیاید.

پس شما در این خودرو از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستید و می شود گفت که پورشه محصول کاین خود را بدون هیچ نقصی در امکانات رفاهی و امکانات ایمنی تولید کرده است.

porsche cayenne

کابین و سواری

اگر از موضوع کابین هواپیما گذر کنیم، می رسیم به کابینی با نهایت جذابیت و اسپرت که می تواند پیر تا جوان را عاشق خود کند. هارمونی رنگ ها در کابین به خوبی با احساسات سرنشینان بازی می کند و یک حس لوکس و خاص بودن را برای راننده و سر نشینان تعریف می کند.

کابین پورشه کاین هنگام رانندگی همانند سالن کنسرتی می ماند که در آن بهترین سمفونی ها دارد اجرا می شود. اگر شما سوار بر نسخه هشت سیلندر این خودرو باشید از همان زمان استارت زدن متوجه این موضوع می شود و از غرش زیبای این خودرو لذت می برید.

سواری این خودرو که حرفی برای گفتن نمی گذارد و شما اگر در هر جنسیت و هر سنی باشید، می توانید از سواری این خودرو در حالات مختلف لذت ببرید.

porsche cayenne

رقیب

ولوو XC90 رقیب سوئدی این خودرو است، البته بعضی ها در کشورمان پورشه ماکان را هم رقیب این خودرو می دانند. ولی مبنای ما رقیب سوئدی این خودرو است. البته رقبای این خودرو در خارج از کشور کمی متفاوت است. به طور مثال بنز GLE، بی ام و X5 و X6، آئودی RS Q8 و … از رقبای این خودرو محسوب می شوند.

porsche cayenne

ارزش خرید

با این که سال ها از تولید این خودرو می گذرد و ما به دلیل ممنوعیت واردات خودرو شاهد نسل جدید پورشه کاین در کشورمان نیستیم، ولی هنوز هم این خودرو از ارزش خرید بالایی برخوردار است و می شود گفت این خودرو هیچ زمان قدیمی نمی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }