مرسدس بنز GLE سومین نسل کلاس Mزمان مطالعه : ۳ دقیقه

مرسدس بنز GLE

مصرف سوخت بالا ، سیستم تعلیق نامناسب برای شهر و ابعاد و اندازه بزرگ دلایلی بود که مردم جهان زیاد از خودروهای SUV استقبال نشان نمی دادند . ولی با ورود خودروهای کراس اوور به بازار جهانی خودرو شاهد استقبال بی نظیر مردم از این سبک خودروهای بودیم . یکی از این خودروهای کراس اوور کوپه بنز GLE است که در سال های گذشته توسط کمپانی بنز روانه بازار شد .

GLE نامی است که از بنز کلاس G گرفته شده است و طی تصمیماتی که کمپانی بنز گرفت نام GL را به عنوان جایگزین نام های M و ML انتخاب کرد و دیگر خودروهای کراس اوور و شاسی بلند خود را با پسوندهای G و GL نامگذاری کرد .

در ادامه مطلب تیم خودرویی تکامگ شما را با یک کراس اوور کوپه آلمانی آشنا خواهد کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

مرسدس بنز GLE
مرسدس بنز GLE
حتماً بخوانید : بنز کلاس S سلطان جاده های ایران

طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد پسوند GL برای خودروهای کراس اوور کمپانی بنز است ، ولی لغت E که به GL اضافه شده است ، نشان دهنده الهام گیری از خودروی سدان کلاس E در طراحی بنز GLE است . پس نقاط مشترک طراحی بین بنز GLE با بنز کلاس E بی دلیل نیست و پشت سر این طراحی برنامه ریزی شده است .

اگر بنز کلاس E را بزرگنمایی کنید و آن را کمی خپل و درشت نشان دهید ، می رسید به طراحی بنز GLE که شباهت بسیار زیادی با نسخه سدان کلاس E  دارد . در نمای های کلی بنز GLE می توان یک کراس اوور کوپه را به خوبی متوجه شد که با انحنایی که در ستون C خودرو ایجاد شده است این موضوع بهتر قابل درک است .

مرسدس بنز GLE
مرسدس بنز GLE
حتماً بخوانید : مرسدس بنز CLA یک فست بک واقعی

امکانات رفاهی

هر زمان که پسوند E را در خودروهای کمپانی بنز مشاهده کردید ، حتماً شما با خودرویی سر و کار دارید که از نظر امکانات رفاهی می تواند شما کاملاً همراهی کند و هیچ زمان این نگرانی را به دل خود راه ندید که با خودرویی اقتصادی سر و کار دارد .

باید بگوییم که GLE مابین یک خودروی لوکس و اقتصادی قرار دارد و می توان گفت که بر چسب خودروی نیمه لوکس می تواند برای این خودرو بسیار بر چسب خوبی باشد .

بنز
بنز
حتماً بخوانید : CLS الهه ی زیبایی مرسدس بنز

کابین

شما در کابین بنز GLE شاهد یک فضای بسیار خوبی هستید که می توانید از آن در سفرهای درون شهری و برون شهری خود به خوبی استفاده کنید . در کنار فضای بزرگ شما از یک فضای نیمه لوکسی که با مقدار زیادی چرم تزئین شده است بهره می برید .

سواری این خودرو به لطف سیستم تعلیق Airmatic مرسدس بنز از یک نرمی و راحتی خوبی در سفرهای درون شهری و برون شهری بر خوردار است . البته باید بگوییم که در کنار سواری نرم شما با یک قلب تپنده ای سر و کار دارید که می تواند شما را با یک نیش گاز از حالت سکون از جای خود بر کند و به شما یک شتاب فوق العاده حین رانندگی هدیه دهد .

بنز
بنز

رقیب

بی ام و X6 یک رقیب بسیار جدی برای بنز GLE است که می تواند این خودرو را به خوبی در زمین آسفالت به چالش بکشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }