بنتلی کانتیننتال GTC منصوری ویتسه؛ به یاد VITESSE ROSÉزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بنتلی کانتیننتال GTC منصوری ویتسه

دیدن خودروهای دو رنگ در کالکشن خودروهای لوکس منصوری دیگر جای تعجب ندارد. در واقع ما از زمانی که فراری روما تمپستاورده، فراری ۸۱۲ GTS، بنز AMG G63 سبز و سیاه و … دیدیم دیگر برایمان دیدن ویتسه تعجب آور نیست. البته که این پروژه جذابیت خاص خود دارد و می تواند خودروی بحث برانگیزی باشد.

بنتلی کانتیننتال GTC منصوری ویتسهطراحی ظاهری

در سال ۲۰۰۹ منصوری یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT اسپید را تیونر کرد و نام آن را ویتسه رز گذاشت. امروز در اواخر سال ۲۰۲۲ هستیم منصوری برای ادای احترام به رز ویتسه به سراغ نسخه کانورتیبل بنتلی کانتیننتال GT رفته و آن را با یک دیزان زرد و سیاه معرفی کرده است.

همانطور که می دانید این خودرو تک ساخت است. طبیعتاً ما نباید توقع این را داشته باشیم که بنتلی کانتیننتال GTC ویتسه باب میل همه افراد باشد.

نمی دانم چرا آدم با دیدن این خودرو ناخودآگاه یاد بیژن پاکزاد میفته؟!!

بنتلی کانتیننتال GTC منصوری ویتسهکابین

نکته جالب در این خودرو کابین دو رنگ آن است که از تم رنگی خودرو پیروی می کند. فکر کنید داخل خودرویی نشسته اید که صندلی راننده زرد و صندلی شاگرد سیاه است. نمی دانم شما چه حسی به کابین این خودرو دارید، ولی برای من نوشته One Of One روی کنسول میانی خیلی حس جذابی داره.

بنتلی کانتیننتال GTC منصوری ویتسهمشخصات فنی

هنوز مشخصات کامل پیشرانه این خودرو در دسترس نیست، اما منصوری اعداد خروجی پیشرانه نصب شده روی این خودرو را اعلام کرده است. این خودرو ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه n سیلندر می تواند بنتلی ویتسه را تنها در زمان ۳.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

بد نیست بدانید جدیدترین نسخه بنتلی کانتیننتال GTC که یک پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو دارد ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }