در زمان خرید نیسان ایکس تریل باید به چه مواردی توجه کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

نیسان ایکس تریل

همه ما نیسان را از سال ۱۳۴۹ با نیسان آبی می شناسیم و تا به امروز با آن خاطره داریم. حال امروزه شرکت جهان نوین آریا نسل جدید خودروهای کمپانی نیسان را وارد ایران کرده است و با یک استقبال خوب روبرو شده است. نیسان ایکس تریل یکی از این خودروهای پرطرفدار است که در ایران مشتریان خاص خود را پیدا کرده است.

نیسان ایکس تریلطراحی ظاهری

کمپانی نیسان همیشه خودروهایی تولید کرده است که طراحی ظاهری آن ها مدت ها در ذهن مردم نقش بسته است. نمونه ی بارز این طراحی خودروی ماکسیما است که با گذشت سالیان طولانی از طراحی آن هنوز این خودرو از نظر طراحی بدنه زیبا به نظر می رسد و می شود گفت از آن دسته خودروهایی است که برای  طولانی مدت در ذهن مردم باقی مانده است و هنوز طرفدارن خود را دارد.

چراغ های نسبتاً مثلثی در عقب و جلوی خودرو، جلو پنجره نسبتاً کوچک و بدنه ای با خطوط منحنی و  قطعات کرومی این خودرو را جزء کراس اوور های جذاب کرده است و در مقایسه با رقیبان خود حرفی برای گفتن دارد.

امکانات رفاهی ایکس تریل

نیسان ایکس تریل جزء کراس اوورهایی است که از آپشن های نسبتاً خوبی در کابین خود برخوردار است و می شود این خودرو را جزء خودروهای فول آپشن ایران دانست. البته شاید خیلی ها فکر کنند منظور ما از فول آپشن وجود صندلی های چند حالته، چرم دوزی های عجیب و غریب و … است. بلکه این خودرو دارای آپشن های فراوان برای رانندگی است. آپشن هایی چون رادار نقطه کور، رادار جانبی، دوربین ۳۶۰ درجه و دو دیفرانسیل چهار چرخ متحرک با تنظیم دلخواه این خودرو را بسیار جذاب کرده است و می شود گفت رانندگی با این خودرو را جزء بهترین رانندگی ها در بین کراس اوورها در ایران دانست.

نیسان ایکس تریلکابین نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل از کابینی بسیار راحت و جادار برخوردار است. یک نکته مثبت در این خودرو این است که شما در قسمت عقب این خودرو به هیچ عنوان احساس خفگی نمی کنید و یک دید نسبتاً خوبی در خودرو دارید. سیستم تعلیق بسیار هوشمند و متحرک بودن چهار چرخ این خودرو باعث شده شما حین رانندگی کابینی آرام داشته باشید و از آرامش به وجود آمده در حین رانندگی لذت ببرید.

رقبای ایکس تریل

رنو کولئوس، هیوندای سانتافه، تویوتا راوفور و کیا سورنتو رقبای این کراس اوور هستند. اگر بخواهیم رقیب اصلی این خودرو معرفی کنیم باید به رنو کولئوس اشاره کنیم. کولئوس و ایکس تریل دارای یک پلت فرم یک شکل هستند و تنها در آپشن و زیبایی بدنه کمی با هم تفاوت دارند.

ارزش خرید خودرو

اگر به دنبال خودرویی هستید که برای مدت طولانی همراهتان باشد ایکس تریل بهترین گزینه و بهترین رفیق برای شما خواهد بود. مطمئن باشید نیسان ایکس تریل شما را در هر سبک راندگی همراهی خواهد کرد و از همه مهمتر خدمات نسبتاً بالایی را در ایران به شما خواهد داد و شما را از نگرانی هایی همچون نبود نمایندگی مناسب و خدمات دهی در امان نگه خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }