مینی کوپر S یک انگلیسی که در آن روح آلمانی دمیده استزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی خودروی مینی کوپر S

مینی همان ماشین معروفی که شما در فیلم های مستر بین می دید. آن زمان کمپانی مینی یک اصالت انگلیسی داشت و همه ی مردم جهان از آن به عنوان یک برند انگلیسی یاد می کردند. اما در سال ۲۰۰۰ به اصالت انگلیسی این کمپانیظط لطمه بسیار جدی وارد شد و مالک این کمپانی معروف باواریایی های مشهور آلمان شدند. مینی کوپر S همان خودرویی انگلیسی_آلمانی است که بی ام و دست به تولید آن زد و بار دیگر خود را در صنعت خودروهای هاچ بک محک زد.

در ادامه مطلب تیم خودرویی تکامگ به بررسی خودروی مینی کوپر S پرداخته است. امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مینی کوپر Sطراحی ظاهری مینی کوپر S

با اینکه سهامدار این کمپانی معروف آلمان شده است، ولی اصالت طراحی خود را از دست نداده است و می شود هنوز همان چهره های قبلی مینی را در این نسل دید.

در نگاه اول به این خودرو متوجه یک طراحی کروی شکل می شویم که با خطوط کرومی، پلاستیکی و پیانویی به شکل بسیار عالی تزئین شده است. البته شاید نبود قطعات پلاستیکی در دور گلیرهای این خودرو شاهد یک چهره لاکچری تر از مینی کوپر S بودیم.

مینی کوپر S سعی کرده است خود را با جلو پنجره بزرگ، قرار دادن خروجی اگزوز در وسط و خطوط استیکری در بدنه خود اسپرت معرفی کند و از صاحب آلمانی خود خبر یک خودوری اسپرت واقعی را بدهد.

mini cooper s

امکانات رفاهی مینی کوپر S

در بررسی خودروی مینی کوپر S توجه شدیم که هم آلمانی ها و هم انگلیسی ها عاشق لوکس گرایی هستند و تمام سعی خود را می کنند خودروهای خود را به بهترین امکانات رفاهی و ایمنی مجهز کنند. مینی کوپر S هم از کمال گرایی و لاکچری بازی های این دو کشور جان سالم به در نبرده است و در کابین خود توانسته است آپشن های متنوعی را در اختیار سرنشینان خود قرار دهد. البته باید بگوییم که شما نباید از مینی کوپر S توقع یک سدانی لوکس مثل بی ام و سری ۵ را داشته باشید. چه بخواهیم، چه نخواهیم مینی کوپر S یک خودروی درون شهری نیمه لوکس است نه یک سدان لوکس.

مینی کوپر Sکابین مینی کوپر S

نمی دانم بگویم که بی ام و به صنعت خود اعتماد ندارد یا می خواهد از نام انگلیسی ها به سود خود استفاده کند، زیرا در هر جای کابین شما می توانید پرچم انگلیس را ببینید. حال اگر از این موضوع گذر کنیم، می رسیم به بازی با رنگ ها و ارگونومیک بسیار خوب کابین که توانسته یک حس بسیار دلنشین را به این خودروی دو رگه بدهد.

شاید فکر کنید ماشین هاچ بک است و از فضای خوبی برای سرنشینان بر خوردار نیست. اما باید بگوییم که مینی کوپر S از کابینی همانند راحتی یک سدان و از دیدی همانند یک کراس اوور بر خوردار است.

موتور مینی کوپر S

موتور همان بخش جذابی است که می تواند شما را در کمتر از ۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساند و یک شتاب بی نظیر حین رانندگی به شما هدیه دهد.

باید بگوییم با اینکه مینی کوپر S یک خودروی اسپرت است، ولی از سواری و تعلیق بسیار نرمی بر خوردار است و راننده و سر نشینان را به یک سواری نرم دعوت کند.

حتماً بخوانید: بی ام و سری ۱ یک ژرمن تند و تیز

رقیب مینی کوپر S

بی ام و سری ۱ هاچ بک می تواند رقیب خوبی برای این خودرو باشد.

ارزش خرید مینی کوپر S

در واقع شما در این خودرو سوار بر یک بی ام و هاچ بک هستید و فقط نام مینی را یدک می کشید. پس اگر مینی کوپر S با قیمت منصفانه ای ارائه شود، می تواند در ایران خودروی درون شهری بسیار خوبی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }