دنا پلاس توربو یک سدان تازه وارد اتوماتیکزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دنا پلاس توربو خودرویی که امروزه در بازار خودرویی ایران بسیار سرو صدا به پا کرده است و حواشی خوبی را در بین ماشین بازها ایجاد کرده است . سال ها بود که شرکت های خودروسازی داخلی خودروهای سدان اتومات تولید نمی کردند و این موضوع باعث شده بود که خودروهای چینی بازار خوبی را در رده قیمت های خودروهای ایرانی کسب کنند و مشتریان زیادی را جذب خود کنند . حال شرکت ایران خودرو در سال ۹۹ دست به رونمایی سدان اتوماتیک خود زد و بسیاری را که مشتاق خرید خودروهای داخلی اتوماتیک بودند را جذب خود کرد .

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک سدان تولید داخل را برای شما عزیزان بررسی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

دنا پلاس توربو
دنا 
حتماً بخوانید : دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی درون شهری

طراحی ظاهری دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو از نظر طراحی ظاهری تغییر زیادی را نسبت به دنا تجربه نکرده است و تنها تغییری که در طراحی ظاهری این خودرو به چشم می خورد ، رینگ های آن است که بسیار شباهت به رینگ های سانتافه دارد .

پلت فرم دنا پلاس توربو همانند قدیم است و و این موضوع باعث شده که طراحی ظاهری این خودرو تغییری نکند و هیچ تازگی برای مشتریان آن نداشته باشد .

دنا پلاس توربو
دنا

امکانات رفاهی

همان طور که طراحی ظاهری این خودرو تغییر زیادی پیدا نکرده است ، امکانات رفاهی آن هم دچار تغییر زیادی نشده است . شما در دنا پلاس توربو اماکانات رفاهی چون سانروف ، مانیتور و حالت اسپرت و برفی را تجربه می کنید و می شود گفت که امکانات رفاهی این خودرو در مقایسه با خودروهای خارجی بسیار ضعیف عمل کرده است و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست .

حتماً بخوانید : چری تیگو ۷ یک کراس اوور چینی

کابین

یک امتیاز مثبت در این خودرو گیربکس آن است که توانسته است به خوبی و بدون هیچ مشکلی عمل کند و به شما یک شتاب نسبت خوب را حین رانندگی بدهد.

اما متأسفانه در کابین این خودرو شاهد استفاده از متریال خوب نیستیم و این مشکل همانند نسل قبلی خود هنوز حل نشده است .

به لطف رینگ های ۱۶ اینچی دیگر شاهد تکان های بیش از حد نسل قبلی دنا نیستیم و این موضوع بسیار بهتر شده است .

دنا پلاس توربو
دنا

رقیب

می شود گفت که دنا پلاس توربو به علت ورود تازه آن به صنعت خودروسازی کشورمان رقیب جدی ندارد . شاید در آینده نزدیک ۲۰۷ سدان رقیب خود این خودرو شود .

حتماً بخوانید : رنو مگان یک سدان از یک کمپانی قدیمی فرانسوی

ارزش خرید

امروزه قیمت دنا پلاس توربو به نزدیک ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است و می توان به طور قطع گفت که این خودرو با این مبلغ خرید به هیچ عنوان ارزش خرید را ندارد .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }