آیا خرید فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ در بازار فعلی ایران کار صحیحی است؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان یک کراس اوور دو دیفراسیلی است که توسط شرکت ماموت خودرو وارد ایران خودرو شد. این خودرو علاوه بر اینکه دو دیفرانسیل هوشمند است، از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته برخوردار است. تیگوان را می شود یک خودرو با اصالت آلمانی دانست که امروزه در دنیای خودروهای کراس اوور کامپکت جایگاه خوبی را برای خود کسب کرده است.

فولکس واگن
بررسی فولکس واگن تیگوان

طراحی ظاهری فولکس واگن تیگوان

زبان طراحی فولکس واگن در اکثر خودروهایش یک زبان ساده در عین حال زیبا و شکیل است. اگر به ابعاد، خطوط و تناسبات اجزای بدنه تیگوان توجه کنید مطمئناً متوجه این زبان طراحی که ما می گوییم می شوید.

باید گفت طراحی کل بدنه این خودرو را خطوط موازی با چراغ های مستطیلی تشکیل داده است و هیچ خبری از خطوط منحنی در این خودرو نیست. به قول گفتنی این خودرو سعی بر این داشته است که در عین سادگی زیبا هم باشد.

بررسی فولکس واگن تیگوانامکانات رفاهی تیگوان

امکانات رفاهی در این خودرو با طراحی بدنه آن ساز مخالف می زند و بسیار باهم در تضاد هستند. تیگوان اصالت خودروهای آلمانی را حفظ کرده و یک خودرو بسیار پرآپشن است. البته شما در ایران با کم آپشن ترین نوع تیگوان سر و کار دارید و خبر از بسیاری از آپشن های جذاب نیست، ولی با وجود همین کم آپشن بودن شما باز هم از امکانات رفاهی خوبی در این خودرو برخوردار هستید.

کابین فولکس واگن تیگوان

کابینی بسیار آرام و بی سر و صدا دارد و از همه مهمتر شما از جای پای خوبی در ردیف عقب برخوردار هستید. استفاده از متریال خوب در تمامی محصولات فولکس واگن همیشه مشتریان خود را راضی نگه داشته است و نمی شود هیچ ایرادی از متریال استفاده شده در کابین گرفت.

فولکس واگن
بررسی فولکس واگن تیگوان

سواری تیگوان

به جای زیبای مطلب رسیدیم که این خودرو بسیار در این زمینه خوب عمل کرده است. وجود تعلیق های هوشمند و گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته سواری این خودرو را بسیار جذاب کرده است و می شود گفت یکی از بهترین کراس اوورهای موجود در ایران است که بهترین سواری را به راننده خود می دهد. باید بگوییم فولکس واگن با کمترین فشار روی پیشرانه خود به بهترین عملکرد رسیده است.

رانندگی در این خودرو بیشتر با مانیتوری که جلوی شما قرار دارد جذاب تر می شود. به نوعی می شود گفت شما در این خودرو از یک سیستم بسیار هوشمند در حین رانندگی برخوردار هستید که می تواند شما را در حالات مختلف رانندگی یاری کند.

رقیب فولکس واگن تیگوان

رقیب اصلی این خودرو در بازار فعلی ایران بی ام و ایکس وان است. برای اینکه مقایسه این دو رقیب خارج از حوصله این مطلب است بهتره شما روی این لینک کلیک کنید تا تقابل این دو خودرو جذاب را مطالعه فرمایید.

بررسی فولکس واگن تیگوانارزش خرید

اگر به دنبال یک کراس اوور عمری و جذاب هستید تیگوان یک گزینه بسیار عالی برای شما می باشد. اما توجه کنید ارزش خرید این خودرو زمانی بالا است که شما خارج از ایران باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }