لندکروز خود را به هیچ عنوان فیس لیفت نکنید!!زمان مطالعه : ۳ دقیقه

فیس لیفت لندکروز

این روزها بازار فیس لیفت لندکروز بسیار داغ است و دیگر تشخیص سال تولید لندکروزهای موجود در کشور بسیار سخت شده و اکثر افرادی که این خودرو را دارند دست به فیس لیفت آن زده اند. یکی از علت های فیس لیفت لندکروزهای کشور به دلیل ممنوعیت واردات خودرو به ایران است. البته باید گفت که فیس لیفت فقط مختص کشور ما نیست، بلکه در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم بسیاری از دارندگان لندکروز خودروی خود را فیس لیفت کرده اند..

چگونه فیس لیفت لندکروز را انجام می دهند؟

برای انجام فیس لیفت لندکروز شما باید خودرویتان حداقل برای سال ۲۰۰۸ باشد. بعد با مراجعه به یکی از مراکز تیونینگ می توانید کیت های مخصوص فیس لیفت را برای خودرو خود خریداری و نصب کنید. این عمل با تعویض چراغ های جلو، چراغ های عقب، گلگیرهای جلو، سپر جلو، سپر عقب، کاپوت، رینگ های خودرو، چرم دوزی های داخل خودرو، مانیتور داخل خودرو، پشت آمپر خودرو، فرمان، مجموعه کنسول جلو که شامل دنده و ترمز دستی و …، آینه های بغل و رکاب صورت می گیرید.

فیس لیفت لندکروز

کیت خان لندکروز

یکی از کیت ها و فیس های پرطرفدار لندکروز، کیت خان است. این مدل بیشتر در روسیه مد شد و بعد از آن در دنیا طرفدارهای زیادی پیدا کرد. چهره جدید خودرو با این کیت کمی خشن و اسپرت دیده می شود و خودرو را کمی بزرگتر نشان می دهد.

فیس لیفت لندکروز

کیت والد لندکروز

کیت والد یکی از خاص ترین کیت های بدنه برای این خودرو غول پیکر است و می شود گفت دارندگان لندکروز می توانند با بستن کیت والد چهره ای جذاب به خودرو خود هدیه بدهند. این کیت برای افرادی که دوست دارند خودرو خود کمی با ابهت تر از لند کروزهای دیگر شود بسیار مناسب است.

فیس لیفت لندکروز

حتماً بخوانید: لکسوس LX570؛ تویوتا لندکروز اتاق ۲۰۰ تکمیل یافته

کیت فابریک لندکروز

کیت فابریک لندکروز همان کیت بدنه معمولی است که هر چند سال یکبار عوض می شود که فعل حاضر آخرین کیت بدنه موجود در ایران برای سال ۲۰۲۰ است که آخرین فیسی است که در جهان موجود است. این کیت برای افرادی که دوست دارند خودرو خود در عین سادگی زیبا و بروز باشد، مناسب است. شما با نصب این کیت می توانید چهره جذاب سال ۲۰۲۰ تجربه کنید و از رانندگی با خودرو خود لذت ببرید. البته سال ۲۰۲۱ پایان عمر سری ۲۰۰ لندکروز بود.

کیت limgeneکیت limgene

کیت limgene که به تازگی ها وارد بازار فیس لیفت ایران شده است و توسط چند فیس کار معروف ایران بر روی چند دستگاه لندکروز بسته شده است و در فضای مجازی به مافیای لندکروزها معروف شده است. می شود گفت این کیت یکی از کیت های بسیار زیبا برای خودروی تویوتا لندکروز است.

صندلی MBS لندکروزهزینه انجام فیس لیفت لندکروز

هزینه ی انجام این کار بین ۳۵ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان است. این اختلاف قیمت به دلیل این است که شما از چه نوع کیت بدنه استفاده می کنید. به طور مثال این کیت های بدنه ساخت ژاپن، تایوان و چین است که اختلاف قیمتی زیادی بین جنس اصل و قلابی است. اما بعضی از اجناس باعث افزایش هزینه شما نسبت به انجام این کار می شود. مانند بستن صندلی های MBS که خود در بازار فعلی امروز باید حداقل ۱۵۰ میلیون تومان هزینه کنید. در کل شما برای انجام این کار باید ببینید که چه نوع جنسی می خواهید برای خودرو خود نصب کنید.

حتماً بخوانید: هنگام خرید فروش تویوتا لندکروز به مواردی باید توجه کنیم؟

در آخر

فیس لیفت خودرو در کل کار زیاد جالبی نیست و بهتر است مالکان خودرو با فیس قدیمی خود کنار بیایند. در واقع این عمل سبب می شود در خودرو مشکلاتی زیادی رخ دهد و ارزش خودرو به شدت کاهش پیدا کند. البته بزرگترین مشکل زمانی رخ می دهد که شما به تعویض پلاک مراجعه کرده اید و تعویض پلاک به دلیل عدم اصالت خودرو، لندکروز شما را پلاک نمی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }