هنگام خرید فروش تویوتا لندکروز به مواردی باید توجه کنیم؟زمان مطالعه : ۴ دقیقه

تویوتا لندکروز

اگر کمی به دنیای خودرویی ایران آشنا باشید مطمئناً به عنوانی که مردم ایران برای تویوتا لندکروز گذاشته اند آشنا هستید. حضرت عنوان این خودور است و دلیل این عنوان به دلیل ابهت و عظمت تویوتا لندکروز است. ما از سال ۲۰۰۸ در ایران شاهد این اتاق از لندکروز هستیم و آخرین سالی که این خودرو به صورت پلاک ملی وارد ایران شد در سال ۲۰۱۳ بوده است. حال موضوع منع واردات خودور سبب شده است که در ایران بازار فیس لیف لندکروز بسیار داغ باشد و می توان به جد گفت که تعداد انبوهی از فیس های قدیم این خودرو به فیس جدید ارتقاء پیدا کرده است.

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد خودروی شاسی بلند فول سایزی را برای شما بررسی کند و امیدوار است این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

تویوتا لندکروز

حتماً بخوانید: فیس لیفت لند کروز با کیت های والد، خان، فابریک و limgene

طراحی ظاهری تویوتا لندکروز

کمپانی تویوتا از سال ۲۰۰۸ تا به امروز از یک اتاق در ساخت این خودرو استفاده می کند و تغییر زیادی در اتاق لندکروز نداده است. این موضوع سب شده است که اکثر افرادی که فیس قدیم این خودرو را دارند دست به انجام تغییر فیس بزنند و طراحی ظاهری ماشین خود را بروز کنند.

طراحی ظاهری تویوتا لندکروز امروزه بسیار متنوع است و نمی شود گفت کدام ظاهر بیشتر به این خودرو می آید. امروزه کیت های متنوعی با نام های کیت خان، کیت والد، کیت فابریکی لندکروز و … در بازار خودرویی دنیا وجود دارد و هر کدام از این کیت ها زیبای خاص خود را دارد.

در کل طراحی ظاهری اصلی این خودرو بسیار زیبا و با عظمت است و می توان آن را جزء خودروهایی دانست طراحی ظاهری آن سن و جنسیت را نمی شناسد و هر فردی با هر مشخصه ای می تواند از داشتن این خودور لذت ببرد.

تویوتا لندکروز

حتماً بخوانید: تویوتا fj کروزر یک همراه خوب برای سفرهای آفرودی

امکانات رفاهی لندکروز

تویوتا لندکروز همانند بدنه خود از امکانات رفاهی متنوعی بر خوردار است و می توان این خودرو را با کمترین امکانات رفاهی تا فول ترین امکانات رفاهی خریداری کرد.

در کل موضوع امکانات رفاهی در این خودرو بستگی به هزینه ای که شما تقبل می خواهید بکنید دارد. به طور مثال شما می توانید تویوتا لندکروزی را با صندلی های فابریک به قیمت ۴۰ میلیون تومان خریداری کنید یا همان نوع لندکروز را با صندلی های ۲۵۰ میلیون تومانی mbs خریداری کنید.

تویوتا لندکروز

کابین لندکروز

لندکروز همانند خانواده ی خود از سواری نرمی بر خوردار است و شما می توانید یک سواری بسیار لذت بخش را از این خودرو حین رانندگی دریافت کنید. باید توجه داشته باشید که سواری لندکروز بسیار به حجم موتور آن بستگی دارد و مطمئناً هر چه حجم موتور آن بیشتر باشد، لذت رانندگی با آن بیشتر است.

موضوع کیفیت عالی متریال استفاده شده در کابین هر نسخه از این خودرو به چشم می خورد و می توان تویوتا لندکروز را خودرویی با کیفیت فوق العاده در صنعت خودرویی دنیا دانست.

تویوتا لندکروز

حتماً بخوانید: تویوتا پرادو دو در یک خودرو شاسی بلند جذاب

رقیب

ما در ایران شاهد تنوع در خودروهای فول سایز شاسی بلند نیستیم و نمی توانیم به طور قاطع برای این خودرو رقیبی پیدا کنیم. برای همین تنها خودروهایی که می توان به عنوان رقیب این خودرو دانست، تویوتا اف جی کروزر و تویوتا پرادو است.

تویوتا لندکروز

ارزش خرید

اول از همه هنگام خرید این خودرو توجه داشته باشید که بدنه خودرو عاری از استیکر لندکروز باشد، زیرا به دلیل قدیمی بودن این خودرو استیکرها جذب رنگ بدنه شده اند و برای حذف آن ها خودرو باید دور رنگ شود و هیج کار دیگری نمی توان کرد.

دوم اگر قصد خرید نسخه فیس لیف این خودرو را دارید حتماً به اصالت کیت ها و آپشن ها توجه داشته باشید، زیرا اختلاف کیفیت و قیمتی در این موضوعات بسیار زیادی است.

سوم باید به وضعیت فنی این خودرو بسیار توجه کنید، زیرا بسیاری از دارندگان تویوتا لندکروز به سفرهای آفرودی می روند و این موضوع سبب می شود که تعلیق ها این خودرو بسیار صدمه ببینند.

در آخر باید بگوییم که این خودرو بازار دست دوم خوبی دارد و می توان این موضوع را با گذشت سال ها از واردات این خودرو به ایران دانست. پس اگر شما به دنبال خودرویی شاسی بلند برای درون و خارج شهر خود هستید تویوتا لندکرزو بهترین انتخاب برای شما است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }