چگونه برای شوهر خود همسری جذاب باشیم؟زمان مطالعه : ۱ دقیقه

جذابیت برای شوهر

جذابیت برای شوهر فقط این نیست که یک بدن خوب، چشمان رنگی، موهای زیبا و … داشته باشیم. جذابیت برای شوهر خیلی از مواقع به طرز رفتار ما برمی گردد. ما باید برای همسر خود یک رفیق و همراه خوب باشیم تا از رابطه عاطفی که در آن قرار داریم لذت ببریم.

شما مادر نیستید

زمانی که شما ازدواج می کنید باید برای همسر خود یک همراه و رفیق خوب باشید. اینکه شما خود را مادر فرض کنید و دلسوزی های مفرط داشته باشید، دارید خود را ضعیف نشان می دهید و از جذابیت خود برای همسرتان می کاهید.

از تکرار دوری کنید

خیلی ها فکر می کنند باید هر لحظه شریک های عاطفی از حال همدیگر باخبر باشند. اما این اتفاق در رابطه عاطفی درست نیست. زمانی شما برای شوهر خود جذاب می شوید که همسرتان دلتنگی را تجربه کند. نباید اجازه دهید که یک روند تکراری سبب ایجاد یک رابطه خسته کننده شود.

جذابیت برای شوهربرای خود ارزش قائل بشوید

جذابیت برای شوهر این نیست که به تمام خواسته های آن پاسخ مثبت دهید. شما باید نه گفتن در برابر بعضی از خواسته ها را یاد بگیرد و برای خود در رابطه ارزش قائل شوید.

خودتان باشید

بسیاری از خانم ها فکر می کنند با میکاپ، رنگ کردن مو، لنز گذاشتن و … می توانند برای شوهر خود جذاب باشند. اینکه شما خود واقعی تان را حفظ کنید و یک شریک عاطفی خوب باشید، جذابیت شما را چندین برابر می کند.

استقلال رأی

اینکه شما فکر می کنید هر چیزی را تأیید کنید برای شوهرتان می توانید فرد جذابی باشید، مطمئناً در اشتباه هستید. شما باید برای خود استقلال رأی داشته باشید و روی اظهار نظرتان خود پافشاری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }