چگونه از خیانت در رابطه عاطفی جلوگیری کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

جلوگیری از خیانت

خیانت در رابطه از زمانی شروع می شود که پای نفر سوم به آن رابطه باز شود. شاید فکر کنید خیانت کردن در رابطه سخت است و هر فردی این کار را انجام نمی دهد. اما در واقعیت خیانت و ارتباط با نفر سوم بسیار ساده شروع می شود و می تواند به راحتی زندگی مشترکی را بهم بزند.

جلوگیری از خیانتبا خود او درد و دل کنید

ارتباط با نفر سوم رابطه خیلی راحت با یک پیام و صحبت معمولی شروع می شود. خیانت در رابطه از زمانی شروع می شود که ما درد و دل و ارتباط با دیگران را بسیار ساده جلوه دهیم.

دخترخاله، همکار، دوست فامیلی، همسایه و … برای همه ی ما افرادی آشنا هستند. اما این آشنایی دلیلی نمی شود که ما با آن ها در مورد زندگی مشترک خود صحبت کنیم و آن ها را به همسر خود ترجیح دهیم. شاید در ابتدای رابطه آن فرد دخترخاله شما باشد، اما بعد از مدتی امکان دارد او نفر سوم رابطه شما شود.

ایجاد دلبستگی

جلوگیری از خیانت در رابطه از زمانی آغاز می شود که ما معاشرت با فردی به غیر همسر خود را عادی جلوه ندهیم و نگوییم فقط یک ارتباط دوستانه و درد و دل بسیار ساده هست. شما مطمئن باشید از یک جایی به بعد رابطه شما از حالت دوستانه خارج شده و سبب ایجاد دلبستگی بین شما خواهد شد.

ما نمی توانیم زمان دقیقی برای ایجاد دلبستگی تعیین کنیم. ممکن است شما در مدت ۲ ماه عاشق آن فرد بشوید، ممکن هم هست شما تا دو سال هم دلبسته آن فرد نشود، ولی مطمئن باشید روزی شما دلبسته نفر سوم رابطه خود می شود.

اگر درگیر چنین رابطه ای هستید …

حالا ما فرض می کنیم شما درگیر چنین روابطی شده اید. بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید، ترک رابطه است. اگر فکر می کنید کار درستی انجام دادید، مطمئن باشید روزی نابودی زندگی مشترک خود را می بینید.

نفر سوم رابطه هیچ زمان جای همسر شما را نمی گیرد. پس بیایید ببینید که اشکال رابطه شما از کجاست. به فکر اصلاح و تقویت رابطه خود باشید. مطمئن باشید امن ترین فرد زندگی شما همسرتان است، نه کس دیگر.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }