آیا لیفان x70 با این مشخصات فنی و قیمت ارزش خرید را دارد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

لیفان x70

بعد از استقبال خوب مردم ایران از کراس اوورهای چینی حال شاهد یکی دیگر از محصولات چینی ها به نام لیفان x70 در خط تولید مونتاژ هستیم. این خودرو توسط شرکت بم خودرو وارد ایران شده است و هم اکنون که این مطلب را برای شما می نویسیم، این خودروی با حدود قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

در ادامه مطلب تیم خودرویی تکامگ یک کراس اوور چینی تازه وارد را به شما معرفی می کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

لیفان x70

طراحی ظاهری

همیشه در سخنان و نظرات مردم نسبت به خودروهای چینی شنونده موضوعاتی چون؛ (چین در آینده نزدیک صنعت خودروسازی جهان را به انحصار خود در می آورد) هستیم. ولی اگر بخواهیم با یک طرز فکر درست و عقلانی در مورد خودروهای چینی صحبت کنیم، باید بگوییم که چین باید راه طولانی را طی کند تا که بتواند با خودروسازی های به نام دنیا رقابت کند. شاید شما بگویید که این سخن ما نسبت به خودروهای چینی اشتباه است و ما باید طرز فکر خود را عوض کنیم. ولی زمانی که شما به طراحی و تولید لیفان x70 نگاهی می اندازید پ، متوجه سخن ما می شوید.

در نگاهی به بدنه خودرو متوجه یک طراحی کاملاً اقتصادی از خودروسازی لیفان هستیم و می شود گفت که لیفان x70 تنها با چند خطوط موازی در بدنه خود را به عنوان یک کراس اوور روز دنیا معرفی کرده است. باید گفت مواردی چون درب صندوق عقب بزرگ، دیفیوزر تزئینی، خطوط موازی ساده در نمای جانبی خودرو و چراغ های ساده و مستطیلی کمی خودرو را بی روح کرده است.

لیفان x70

امکانات رفاهی

لیفان x70 همانند رقبای خود در بازار ایران دارای امکانات رفاهی چون صندلی برقی، گرمکن صندلی، سانروف، حالات رانندگی مختلف، مانیتور، آینه های برقی، سنسور عقب و جلو، سنسور خواب، تهویه اتوماتیک، کیلس استاتر و … است. البته باید بگوییم نسبت به رقبای خود x70 برگ برنده را نزد خود نگه داشته و می شود این موضوع را به خوبی در کابین این خودرو متوجه شد.

لیفان x70

کابین

بزارید توقعات یک خریدار کراس اوور با قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان را در بازار خودرویی ایران مورد بررسی قرار دهیم.

عایق بندی خوب کابین، نبود صدای موتور در کابین، دیده نشدن جای پیچ در بعضی از قطعات کابین، استفاده نکردن بیش از حد از پلاستیک فشرده، سواری نرم، !!!تعویض باتری خودرو به ساده ترین روش ممکن!!! و عملکرد خوب گیربکس از توقعاتی است که یک خریدار نسبت به یک کراس اوور دارد. باید به شما بگوییم که لیفان x70 به هیچ کدام از توقعات خریداران خودروهای کراس اوور احترامی نگذاشته است.

البته باید بگوییم که کمپانی لیفان در این خودرو از یک موتور ۲ لیتری استفاده کرده است و یک عملکرد خوب را حین رانندگی به راننده منتقل می کند.

لیفان x70

رقیب

اگر بخواهیم برای این خودرو رقیبی در بازار خودرویی ایران پیدا کنیم، چری X33 می تواند رقیب خوبی برای لیفان x70 باشد.

حتماً بخوانید: بررسی ام وی ام X55؛ ماشینی که از ارزش خرید بالایی برخوردار نیست

ارزش خرید

فعل حاضر با قیمتی که لیفان x70 در بازار خودرویی ایران دارد، می تواند خرید این خودرو را کمی سخت کند. پیشنهاد ما به خریداران این خودرو این است که بیش تر در مورد خرید خود فکر کنند و گزینه های خودروهای دست دوم بازار را هم در انتخاب های خود بیاورند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }