bmw series 2؛ یک خودروی اسپرت جمع و جور از باواریایی هازمان مطالعه : ۳ دقیقه

بی ام و سری ۲

اگر بخواهیم در بازار خودروهای آلمانی به دنبال یک خودروی جمع و جور اسپرت بگردیم، حتماً به گزینه ای به نام بی ام و سری ۲ برخورد خواهیم کرد و نظرمان را بسیار جلب خود خواهد کرد. این سری از بی ام و یکی از ارزان ترین خودروها در کلاس خود است و می شود گفت بی ام و این خودرو را برای کسانی که دوست دارند در سفرهای درون شهری خود از یک خودروی اسپرت و جمع و جور بهره ببرند، طراحی کرده است و توانسته پاسخ خوبی به نیاز این دست از افراد بدهد.

بی ام و سری 2

طراحی ظاهری

بی ام و این سری از محصول خود را در دو تریم کوپه و کروک به بازار خودروهای اسپرت معرفی کرده است. پس شما با دو چهره نسبتاً متفاوت از سری ۲ سر و کار دارید. باید گفت بی ام و در طراحی این خودرو تمام سعی خود را کرده است جوانانی که به خودروهای اسپرت و کوچک علاقه مند هستند را جذب خود و به آن ها یک خودروی زیبا و اسپرت معرفی کند.

شما در نمای جلوی سری ۲ همانند دیگر خودروهای بی ام و شاهد یک چهره اسپرت و خشن هستید، اما نمای جانبی و عقب این خودرو همانند نمای جلویی آن خشن نیست و می شود کمی آرامش را در این دو نما از بدنه خودرو دریافت کرد. طراحی نمای عقب و جانبی دلنشین است و می شود از سبک طراحی آن یک ارتباط خوب بین اجزای بدنه را دریافت کرد.

بی ام و سری 2

امکانات رفاهی

شما با یک خودرو پایین رده ی کمپانی بی ام و سر و کار دارید، پس نباید از آن توقع یک خودرو با امکانات رفاهی بالایی داشته باشید.

زمانی که داخل این خودرو می نشینید کاملاً متوجه خساست بی ام و در امکانات رفاهی این خودرو می شوید، بخصوص زمانی که می خواهید صندلی خود را تنظیم کنید.

اما خوشحال هستیم که بی ام و در امکانات ایمنی این خودرو خساست به خرج نداده است و تا جایی که امکان داشته بی ام و سری ۲ را به بهترین امکانات ایمنی مجهز کرده است.

بی ام و سری 2

کابین و موتور

صاحبان این خودرو با کابینی بسیار زیبا و شلوغ سر و کار دارند و می شود گفت کابین این خودرو در عین کمبود امکانات رفاهی بسیار زیبا طراحی شده است.

متریال استفاده شده در حد قبول است و به توقع شما از یک کابین شکیل و باکیفیت پاسخ خوبی می دهد.

میزان نفوذ صدا به کابین خودرو بسیار پایین است و شما می توانید در این خودرو تا زمانی که به دست اندازی برخورد نکرده اید آرامش کافی داشته باشید. باید بگوییم که این خودرو به دلیل داشتن تعلیق اسپرت و رینگ های ۱۸ اینچی در اکثر مواقع در کابین خود آرامش را حس نمی کند و به سرنشینان ضربه وارد می کند. البته ناگفته نماند که تکان های عرضی و طولی کابین از خصوصیات خودروهای اسپرت است و این موضوع یک اصل جداناپذیر در این سبک از خودروها است.

اگر بخواهیم در مورد فضای کابین سری ۲ صحبت کنیم، باید بگوییم که فضای کابین این خودرو برای دو نفری که در در ردیف جلویی این خودرو هستند بسیار عالی است، ولی فضای پای سرنشینان عقب کاملاً با فضای پای سرنشینان جلو در تضاد است و از شرایط خوبی برخوردار نیست. در مورد فضای صندوق عقب باید بگوییم که شما را برای یک خرید منزل و ساک ورزشی به خوبی همراهی می کند.

در مورد موتور سری ۲ باید بگوییم که از یک موتور ۴ سیلندر تویین توربو بهره می برد و شما را در کنار تعلیق اسپرت خود در یک سواری کاملاً عالی و اسپرت همراهی می کند.

بی ام و سری 2

رقیب

بی ام و سری ۴ و بی ام و Z4 از رقیبان این خودرو در کشورمان هستند. باید گفت هر کدام از این خودروها در شرایطی نسبت به یکدیگر برتری دارند و نمی شود گفت کدامیک عملکرد بهتری در کشورمان دارند. پس بهتر است برای انخاب بین این سه رقیب به شرایط و سلیقه ی خود مراجعه کنید.

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی صفر، اسپرت، جمع و جور و آلمانی هستید، بی ام و سری ۲ بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }