چرا خرید کیا سراتو وارداتی برای یک خانوداه مناسب است؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

کیا سراتو وارداتی

یکی از خودروهای پرطرفدار ایران که با ورود خود مشتری زیادی را جذب خود کرد، کیا سراتو وارداتی بود. سراتو در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شد و تا امروز که در خدمت شما هستیم، این خودرو در کارخانه کیا تولید می شود و هر ساله مشتریان زیادی را جذب خود می کند. خوشبختانه در کشورمان شاهد سه نسل از این خودرو بوده ایم، ولی متأسفانه شاهد نسل جدید این خودرو در کشورمان نیستیم.

امروز تیم تکامگ قصد دارد نسل سوم سراتو را که در سال ۲۰۱۳ توسط کیا معرفی شد را برای شما عزیزان بررسی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

کیا سراتو

طراحی ظاهری

هر بار که کیا سراتو لباس تازه بر تن می کند و فیس خود را عوض می کند، بسیاری از مردم را متعجب طراحی خود می کند. باید بگوییم که کیا در طراحی این خودرو بسیار خلاقانه عمل می کند و اجازه نقاط مشترک در طراحی ظاهری نسل های قبل سراتو را نمی دهد و تمام سعی خود را می کند که یک خودروی متفاوت به بازار خودروهای سدان جمع و جور دنیا معرفی کند. باید بگوییم که این سال ها کمپانی کیا در زمینه طراحی بسیار خوب عمل کرده است و خودروهای جذابی را به مردم جهان معرفی کرده است.

امکانات رفاهی

همیشه مشکل بزرگ خریداران این سبک از سدان ها امکانات رفاهی خودرو است. باید بگوییم که سراتو توانسته است با امکاناتی چون سردکن و گرمکن صندلی های جلو، مموری صندلی، آینه های الکتروکرومیک، کلیس استارتر، ورود بدون کلید، فرمان سه حالته (اسپرت، کامفورت و نورمال)، صندلی های چرم، تهویه هوای دو کاناله، دنده شیفتر و سانروف مشتریان زیادی را جذب خود کند و به نوعی مشتری خود را از خرید خود دلسرد نکند و در رقابت با خودروهای رقیب کم نیاورد.

کیا سراتو

کابین و سواری

کمی از سواری خشک سراتو نسبت به نسل قبل نرم تر شده و سواری بهتری را در اختیار راننده قرار می دهد.

سیستم تعلیق این خودر همانند سواری آن هم بسیار بهتر شده است و شما از یک کابینی با تکان های عرضی بسیار کمی برخوردار هستید. البته به این موضوع توجه کنید که عایق بندی این خودرو بسیار خوب است و شما از فضای بیرون خودرو هیچ صدایی را حس نمی کنید.

اگر بخواهیم در مورد کیفیت متریال استفاده شده و طراحی کابین صحبت کنیم، باید بگوییم که کابین این خودرو به اندازه چهره ظاهری، امکانات رفاهی و سواری تغییر زیادی نکرده است و کمی طراحی آن می تواند برگ برنده را در رقابت با رقیبان از این خودرو بگیرد .

رقیب

هیوندای الانترا، مزدا ۳ نیو و هوندا سیویک از رقیبان این خودرو هستند. باید گفت هر سه این خودروها در یک شرایط نسبتاً یکسان قرار دارند و نمی شود گفت که کدامیک نسبت به دیگری برتری دارند.

ارزش خرید

اگر به دنبال یک سدان جمع و جور دست دوم برای سفرهای درون و خارج شهر خود هستید و دوست ندارید که با مشکلاتی چون تأمین قطعات و نبود نمایندگی دست و پنجه نرم کنید، کیا سراتو برای شما بهترین خودرو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }