سانگ یانگ رکستون G4 یک SUV فول سایززمان مطالعه : ۴ دقیقه

در بازار خودروهای SUV ایران امروزه شاهد تنوع نیستیم و اکثر خودروهای شاسی بلندها قدیمی شده اند . حال امروزه شرکت رامک خودرو یک شاسی بلند فول سایز به نام سانگ یانگ رکستون G4 را وارد ایران کرده است و به بازار خودروهای شاسی بلند ایران تنوع بخشیده است .

شاید بسیاری از ما شاهد نسل جدید رکستون در خیابان های شهرمان نبوده ایم و در بیشتر مواقع تیزرهای ویدویی آن را در گوشی های خود دیده ایم . باید بگوییم که کمپانی سانگ یانگ همانند سال های قبل خودرویی جذاب را وارد بازار خودرویی جهان کرده است و کمی بازار شاسی بلندهای ژاپنی را به رقابت با خود دعوت کرده است .

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک شاسی بلند فول سایز کشورمان را به شما عزیزان معرفی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود .

سانگ یانگ رکستون G4
سانگ یانگ رکستون G4
حتماً بخوانید : ولوو XC90 یک شاسی بلند لوکس سوئدی

طراحی ظاهری سانگ یانگ رکستون G4

در بسیاری از مواقع خودروهای شاسی بلند ابهت خاص تری نسبت به دیگر شاسی ها دارند و می شود این موضوع را از ابعاد بزرگ این خودروها متوجه شد . رکستون جی ۴ همانند دیگر خودروهای شاسی بلند جهان از یک ابهت خاصی بر خوردار است و می توان این موضوع را از از سر چرخاندن مردم در خیابان ها با دیدن این خودرو متوجه شد .

سانگ یانگ یک کمپانی معروف کره ای است که در قدیم بسیاری از مردم از طراحی های ظاهری خودروهای آن دل خوشی نداشتند و همین موضوع سبب شده بود که این خودرو بازار موفقی را در کشورمان نداشته باشد . حال امروزه سانگ یانگ دست به یک ساختار شکنی زده است و در طراحی های بدنه ی خودروهای خود به ایده های جذابی دست پیدا کرده است .

رکستون G4 از آن دست خودروهایی بود که در آن ساختار شکنی های کمپانی سانگ یانگ دیده می شد و می شود گفت این خودرو را به نحو احسن طراحی کرده است و هر فردی در هر سن و جنسیتی از دیدن این خودرو به وجد می آید .

سانگ یانگ رکستون G4
سانگ یانگ رکستون G4

امکانات رفاهی رکستون

رکسون جی ۴ همانند بدنه خود دارای یک تحول عظیمی در امکانات رفاهی است و شما می توانید با کمی سواری گرفتن از این خودرو متوجه این موضوع شوید . سیستم های امنیتی و سیستم های رفاهی این خودرو باعث شده است که شما این خودرو را با بزرگترین کمپانی های تولید کننده خودروهای SUV مقایسه کنید و به یک نتایج بسیار عالی دستیابید .

سانگ یانگ رکستون از نظر امکانات رفاهی بسیار خوب عمل کرده است و می توان گفت که هر نوع امکانات رفاهی که در این خودرو کاربرد داشته است ، زیر دستان شما وجود دارد و شما می توانید هر زمان از آن ها استفاده کنید .

سانگ یانگ رکستون G4
سانگ یانگ رکستون G4
حتماً بخوانید : تویوتا لندکروز یک شاسی بلند فول سایز

کابین رکستون  G4

بسیاری از مردمی که نتوانسته اند از بدنه و امکانات رفاهی این خودرو ایرادی پیدا کنند ، به سراغ موتور و کابین آن آمده بودند و می خواستند ایراداتی را کشف کنند . باید بگوییم که این افراد از این مسئله دست خالی بر گشتند و تنواستند به اشکالی در این خودرو بر خورد کنند .

باید بگوییم موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو این خودرو تنواسته است یک قدرت بسیاری عالی را تولید کند و به شما یک سوارای پر شتاب و قدرتمند هدیه دهد .

سواری این خودرو را می توان با کمپانی ژاپنی تویوتا مقایسه کرد و در بعضی مواقع به یک نتیجه بهتر از تویوتا رسید .

سانگ یانگ رکستون G4
سانگ یانگ رکستون G4
حتماً بخوانید : تویوتا پرادو دو در یک خودرو شاسی بلند جذاب

رقیب

تویوتا پرادو و تویوتا لندکروز از رقیبان سر سخت این خودرو هستند و می توانیم بگوییم که کمی انتخاب خودرو در بین این سه خودرو بسیار سخت است و نمی شود یک تصمیم قاطع گرفت .

سانگ یانگ رکستون G4
سانگ یانگ رکستون G4

ارزش خرید

سال ها است که سانگ یانگ در ایران فعالیت خود را شروع کرده است ، ولی ما شاهد بازار خرید و فروش خوبی از آن در ایران نیستیم و این موضوع را می توان از شناخت کم مردمان نسبت به این خودرو بدانیم .

حتماً بخوانید : سانگ یانگ کوراندو نوبل یک خودروی عالی کره ای

باید بگوییم سانگ یانگ رکستون G4 یک خودروی عالی است و شما با خرید آن شاید دچار مسائلی چون فروش بد آن شوید ، ولی برای مدتی لذت رانندگی یک خودروی شاسی بلند را به خود هدیه می دهید .

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }