ازدواج سنتی بهتره یا ازدواج مدرن؟زمان مطالعه : ۱ دقیقه

ازدواج سنتی یا مدرن

ازدواج سنتی بیشتر به فرهنگ و شرایط زندگی شما نزدیک است یا ازدواج مدرن؟ از همین ابتدا باید یک جواب قاطع به این پرسش بدهید. اینکه بخواهید ازدواج سنتی را با ازدواج مدرن ترکیب کنید و فقط به بخش های خوب هر نوع ازدواج اهمیت دهید، از فکر خود بیرون بیندازید.

طبیعتاً هر نوع ازدواج مزیت ها و معایب خاص خود را دارد و نمی شود برای همه یک نوع ازدواج را تجویز کرد. برای همین ما برای انتخاب هر سبک ازدواج باید به موقعیت زندگی، شرایط فرهنگی، شخصیت خود و … رجوع کنیم.

تعریف ازدواج سنتی

مرد در این رابطه حرف اول و آخر را می زند؛ در واقع در این رابطه تمام هزینه های زندگی برعهده مرد است. به نوعی مرد رئیس خانه شما می شود.

تعریف ازدواج مدرن

ازدواج مدرن می گوید هزینه های زندگی باید به طور مساوی بین زن و مرد تقسیم شود. در این نوع ازدواج برابری و تساوی زوجین در رابطه دیده می شود.

ازدواج سنتی_ازدواج مردناما توجه کنید

عزیزان شما نمی توانید در زندگی مشترک از نظر مالی ازدواج سنتی را الگوی خود قرار دهید، ولی در زمان تصمیم گیری و آزادی به ازدواج مدرن وابسته بشوید.

همسر محترم زمانی که خانم شما در هزینه های زندگی مشارکت می کند نباید این توقع را داشته باشید که حرف اول و آخر را شما بزنید.

حتماً بخوانید: این نشانه ها می تواند عوامل زمینه ساز خیانت باشد

ازدواج سنتی موفق تره یا ازدواج مدرن

از همان ابتدا ما اشاره کردیم که موفقیت هر سبک ازدواج بستگی به شرایط شخصی شما دارد. اما طی مطالعاتی که شده در روابطی که زوجین وظایف برابری دارند سطح رضایت آنها از ازدواج بالاتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }