اگر قصد خرید یک عطر اصل را دارید، حتماً این مطلب را مطالعه کنیدزمان مطالعه : ۳ دقیقه

ویژگی های عطر اصل چیست؟

بیشتر علاقه مندان به عطر با مشکل محصولات تقلبی دسته و پنجه نرم می کنند و همیشه سر این موضوع هنگام خرید عطر مورد علاقه خود با مشکل مواجه می شوند. اگر شما هنگام خرید محصول خود کمی به جزئیات توجه کنید، می توانید تجربه خرید عطر اصل را در هر جای دنیا داشته باشید. در ادامه ما به ویژگی های عطر اصل اشاره کرده ایم.

ویژگی های عطر اصل چیست؟جعبه عطر اصل چه ویژگی هایی دارد؟

اولین اقدامی که شما باید برای خرید یک عطر اصل کنید، توجه به بسته بندی عطر است. عطرهای اصل بسته بندی های محکمی دارند. شما هنگام خرید هیچگاه شاهد این نیستید که جنس مقوا نامرغوب باشد، رنگ قوطی عطر کدر باشد و سلفون دور جعبه وکیوم نشده باشد.

مطمئن باشید برندهای اصل به این موارد بسیار توجه می کنند و تمام سعی خود را می کنند محصول خود را با بهترین بسته بندی در اختیار خریداران قرار دهند. جالب است بدانید که آنقدر بسته بندی در محصولات آرایشی اهمیت دارد، که بسیاری از فروشگاه ها زمانی که بسته بندی محصولشان صدمه می بیند، محصول خود را با عنوان کج جعبه با قیمت ارزان تر به خریداران می فروشند.

حتماً بخوانید: برند کارتیه؛ برندی که استاندارهای تجمل را تعیین کرده است

به نوشته های روی جعبه توجه کنید؟

تمامی برندهای اصل پشت جعبه های خود محصول خود را به طور کامل شرح می دهند. شما می توانید با مطالعه این محتوا از وزن جعبه، محتویات داخل جعبه، محل تولید، مشخصات عطر و … اطلاع پیدا کنید. حال اگر شما عطری را خریداری کردید، جعبه آن فاقد این مشخصات بود و یا شما شاهد غلط املایی و دستوری بودید، این امکان را بدهید که عطر شما قلابی است.

ویژگی های عطر اصل چیست؟شیشه عطر اصل چه ویژگی هایی دارد؟

شیشه عطر اصل هم برای خود ویژگی هایی دارد. شما در شیشه عطر اصل هیچگاه شاهد حباب و کدری نیستید و مطمئناً شما با یک شیشه شفاف و بدون حباب مواجه خواهید شد.

درب عطر هم خود می تواند راه تشخیص خوبی برای اصالت عطر باشد. به طور مثال اگر شما عطر ورساچه اصل را خریداری کنید، داخل درب آن علامت معروف ورساچه خورده است؛ اما اگر شما محصول غیر اصل این برند را خریداری کنید به هیچ عنوان داخل درب آن علامتی از ورساچه را نمی بینید.

حتماً بخوانید: در فصول سرد چه عطری بزنیم؟ + عطرهای مخصوص فصل پاییز و زمستان

عطر خود را تکان دهید؟

یکی از راه های تشخیص عطرهای اصل می تواند تکان دادن آن ها باشد. اگر شما عطر خود را تکان دادید و حباب های تشکیل شده بلافاصله از بین نرفتند، کمی به اصالت محصول خود شک کنید.

شیشه عطر اصل چه ویژگی هایی دارد؟به نت های عطر خود توجه کنید؟

بسیاری از عطرها خود را با سه نت اولیه، میانی و پایه به بازار معرفی می کنند. پس یک خرید مطمئن ایجاب می کند شما آشنایی کاملی با نت های عطر خود داشته باشید. البته به این موضوع توجه کنید که بعضی از عطرها تک نتی هستند. به طور کلی بهتر است شما به جزئیات رایحه عطر خود توجه کنید. عطرهای ارزان قیمت معمولاً رایحه های مصنوعی دارند و فاقد لایه های مختلف هستند.

شماره سریال، شماره کنترل و بچ نامبر

برای اطمینان از اصالت عطر خود می توانید شماره کنترل، شماره سریال و بچ نامبر را در سایت رسمی عطر خود چک کنید. اگر عطر شما اصل بود شما به نتیجه مثبتی در سایت رسمی عطر خود می رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }