P9LM EVO 900؛ همان پورشه ۹۱۱ توربو S منصوریزمان مطالعه : ۲ دقیقه

پورشه های زیادی زیر دستان منصوری رفته اند و هر کدام از آنها با داستان های جذابی از زیر دستان منصوری بیرون آمده اند. همین الان که ما این مطلب را می نویسیم یک پورشه ۹۱۱ توربو S از زیر دستان منصوری با نام P9LM EVO 900 بیرون آمده است.

پورشه 911 توربو S منصوری P9LM EVO 900طراحی ظاهری

به تازگی منصوری از بدنه های دو رنگ زیاد استفاده می کند و می شود در محصولات اخیر منصوری این موضوع را به خوبی درک کرد. P9LM EVO 900 از این جریان مستثنی نبوده و یک بدنه دور رنگ مشکی و سبز دارد. البته باید بگوییم که منصوری گفته مالکان می توانند طرح های مختلفی از جمله دور رنگ را برای خودروی خود انتخاب کنند.

منصوری همانند همیشه به سراغ فیبرکربن رفته و می شود استفاده از فیبرکربن را در هر نقطه ی این خودرو مشاهده کرد. به طور کلی طراحی ۹۱۱ توربو S با ورودی های هوای بزرگ تر، چراغ های جدید ال ای دی، فلاپ های جدید، اسپویلر جدید، دیفیوزر جدید، ورودی هوای شیشه عقب و … تغییرات زیادی را پذیرفته است. فکر می کنم قشنگ ترین بخش تیونینگ منصوری را می شود به بخش عقبی خودرو داد. واقعاً جذاب شده!!

پورشه 911 توربو S منصوری P9LM EVO 900مشخصات فنی

منصوری در بخش فنی خودرو به سراغ توربوهای بزرگ تر رفته و توانسته از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۹ نیوتن متر گشتاور بگیرد. البته باید در بخش فنی اشاره کنیم که منصوری برای P9LM EVO 900 یک اینترکولر جدید به همراه خروجی های اگزوز ۹۸ میلی متری در نظر گرفته است.

این خودروی ۹۰۰ اسب بخاری می تواند در کنار سیستم چهارچرخ محرک تنها در زمان ۲.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و یک دهم ثانیه نسبت به مدل استاندارد سریع تر باشد. در آخر هم منصوری حداکثر سرعت این خودرو را به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت رسانده است.

پورشه 911 توربو S منصوری P9LM EVO 900خرید

قرار است از P9LM EVO 900 تنها ۱۰ دستگاه تولید شود که مالکان آن می توانند ۹۱۱ منصوری خود را به صورت کوپه و کانورتیبل سفارش دهند. هنوز منصوری در مورد قیمت این محصول اشاره ای نکرده، اما مطمئن باشید که شما باید برای خرید این خودرو بیش از ۲۳۰ هزار دلار هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }